Historijski muzej
Sve je spremno za devetu Brending konferenciju u Sarajevu
Posebno je zanimljiv izbor lokacije ovogodišnje konferencije – Historijski muzej
Deveta brending konferencija, nazvana “Hack the influence”, počinje u petak, 31. maja. Pripreme su u završnoj fazi, a uskoro se očekuje i dolazak svjetskih zvijezda marketing industrije koje će ove godine podijeliti svoje znanje i iskustvo sa posjetiteljima.
Naziv “Hack the influence” na prvu može zvučati kao nešto što se odnosi na social media influence, odnosno uticaj društvenih mreža, ali radi se o mnogo kompleksnijem pojmu, kazala je za Fokus.ba Ena Radončić, projekt menadžer Brending konferencije.
“Nećemo razgovarati o influencerima na društvenim mrežama, nego o uticaju koji leži na principu stvaranja zajedničke vrijednosti u odnosu brend-potrošač. Prošle godine smo zaključili da je došla nova era marketinga oblikovanog po mjeri čovjeka, a ove godine želimo da istražimo koji su najbolji načini da se riješe izazovi i zadovolje potrebe društva s kojim se brendovi povezuju i s kojim grade novu, jedinstvenu vrijednost”, objašnjava Radončić.
Posebno je zanimljiv izbor lokacije ovogodišnje konferencije – Historijski muzej. Nakon historijskih, muzej će biti poprište svojevrsne “izložbe misli” genijalnih umova marketing industrije.
“Kad se bavite ovim poslom, pomjerati granice postane startna pozicija s koje započinjemo svaku novu ideju. Tok naših misli i ideja pratili smo po mapi Sarajeva, a kad smo shvatili da je vrijeme, to jest historija, najbolji pokazatelj i dokaz uticaja koji je ostavio dubok trag na čovječanstvo, odgovor se sam nametnuo. Jedino je historija ostala da svjedoči o svim uticajnim ljudima koji su mijenjali i gradili društvo. Neki su stvarali umjetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove. Zato smatramo da Historijski muzej i deveta Brending konferencija imaju mnogo zajedničkih stvari, pa će zbog toga biti savršen spoj za našu “izložbu misli” genijalnih umova današnje marketing industrije”, kazala nam je projekt menadžerica Brending konferencije.
Predavači su i ove godine svjetski marketing stručnjaci, koji će govoriti o svojim uspjesima i iskustvima.
“Odabrali smo najbolje svjetske stručnjake iz oblasti marketinga i komunikacija, koji će nesebično podijeliti svoje znanje i sa kojima ćemo zajednički predstaviti nove trendove i vrijednosti, temeljene na edukaciji koja čini osnovni preduslov uspjeha. Tako, u Sarajevo nam stiže Will Rust, kreativni guru i Mark Shayler, biznis transformator, a posebno bih voljela izdvojiti jedinu damu u ovogodišnjem programu. Riječ je o Micheli Magaš, jednoj od najpoznatijih inovatorica u svijetu i dobitnici EU Woman Innovators nagrade. Tokom svog predavanja u Sarajevu, sa publikom će podijeliti zašto smatra da je kreativnost srce inovacije i otkriti kako spojem umjetnostni i kreativnosti, dizajna i tehnologije kreira inovacije koje pomjeraju granice”, navodi Radončić.
Kao i prethodnih godina, takmičenje Young LIons za mlade inovatore bit će održano, a nagrada je 10.000 KM, kao i smještaj, avio karte i kotizacije za svjetsko takmičenje kreativnosti u Cannesu.
Radončić zaključuje da je sve spremno za dolazak svjetskih zvijezda marketing industrije, a mogućnost učešća može se provjeriti na adresi branding.ba.