Drastična mjera
Supermarket uveo sistem za prepoznavanje lica, prvim kupcima već stigle kazne
Na svojoj stranici su objasnili i kako nekoliko nadzornih kamera snima automobile i vozače dok ulaze na parking, dok druge kamere snimaju ljude kako ulaze u supermarket
U nekoliko njemačkih gradova trgovački lanci Aldi, dm i Rewe već su postavili video nadzor, no supermarket Heßler-Markt odlučio je uvesti i sistem za prepoznavanje lica kako bi spriječili parkiranja bez ulaska u trgovinu.
Brojni Nijemci često svoje limene ljubimce parkiraju na parkinzima supermarketa, uprkos tome što uopće ne idu u kupovinu, zbog čega su neki trgovački lanci poduzeti mjere kako bi to i zaustavili. U nekoliko njemačkih gradova trgovački lanci Aldi, dm i Rewe već su postavili video nadzor, no supermarket Heßler-Markt odlučio je uvesti i sistem za prepoznavanje lica.
Naime, prenosi Fenix Magazin, već je nekoliko građana dobilo i kazne jer su parkirali na njihovom parkingu, a nisu ušli u trgovinu. Specifično, jedan penzioner dobio je kaznu od 40 eura na svoju kućnu adresu. Kako je u to vrijeme bio na odmoru, vidio je kaznu tri sedmice nakon pa su mu stigle još četiri.
– Penzioner je rekao da je mnogo ljudi pogođeno ovom mjerom. Navodno su kaznu dobili čak i oni koji su parkirali svoje vozilo na parkingu trgovine i izašli samo kako bi pročitali uvjete parkiranja pa odmah napustili parking. On sam se obratio advokatu, a u međuvremenu je ovaj slučaj nadziranja postalo čak političko pitanje – prenosi njemački Welt.
Legalan nadzor
Naime, Heßler-Markt angažirao je kompaniju Parkvision iz Hessena da nadgleda parking. Na svojoj stranici su objasnili i kako nekoliko nadzornih kamera snima automobile i vozače dok ulaze na parking, dok druge kamere snimaju ljude kako ulaze u supermarket. Prepozna li se lice na obje kamere, kazne neće biti. Navodno je 60-ak ljudi i tužilo trgovačke lance za takav ili pak sličan način kontrole.
– Nadzor privatnog parkirnog prostora je legalan. Problem je, međutim, u tome što sistem također bilježi i uspoređuje biometrijske podatke ljudi na različitim točkama. Šta se događa ako, na primjer, suvozač ide u kupovinu, a ne vozač? Prepoznaje li softver pouzdano ljude, na primjer ako nose FFP2 masku? – zapitao se i zastupnik njemačkog SPD-a Sebastian Watermeier koji se zainteresirao za ovo pitanje.