Novi predsjednik Uprave
Stewart: Snažan Raiffeisen brand klijentima daje osjećaj pouzdanosti, sigurnosti i povjerenja
Zaista se osjećam privilegovanim što mi je ponuđena ova vrlo odgovorna funkcija u jednoj od vodećih banaka na tržištu
James Stewart, novi privremeni predsjednik Uprave Raiffeisen banke u BiH, rekao nam je nekoliko stvari o sebi, svojoj karijeri, iskustvu i prelasku u Bosnu i Hercegovinu.
Iza Vas je bogata karijera u finansijskom sektoru, a iskustvo ste stekli radeći u vodećim finansijskim institucijama kako u Americi tako i u Evropi.
Što se tiče moje profesionalne karijere, cijeli život radim u finansijskom sektoru, a posljednjih 20 godina obavljao sam funkciju potpredsjednika Raiffeisen banke u Rumuniji, nadležan za segment riznice i tržišta kapitala. Prije toga bio sam američki savjetnik za riznicu u bugarskom Ministarstvu finansija i Bugarskoj narodnoj banci, radio za Yamaichi International gdje sam rukovodio aktivnostima trgovanja vrijednosim papirima za SAD, te sam obnašao ulogu potpredsjednika i rukovodioca Odjela za trgovanje vrijednosnim papirima vlade SAD-a u NatWest Financial Market grupaciji.
Koja je bila Vaša motivacija da prihvatite ovu ponudu za čelnog čovjeka Raiffeisen banke u BiH?
Po prirodi sam znatiželjan i željan učenja. U osnovi vjerujem da ako ne učite nove stvari, prestajete raditi velike i korisne stvari. Zaista se osjećam privilegovanim što mi je ponuđena ova vrlo odgovorna funkcija u jednoj od vodećih banaka na tržištu. Ovu izvrsnu organizaciju čine sjajni i stručni ljudi, uvjeren sam da ćemo zajedno nastaviti raditi odličan posao i radujem se novim izazovima i mogućnostima. Ono na šta sam zaista ponosan tokom svoje karijere jeste timski rad. Uspjeh je moguć samo ako iza toga što radite stoji dobro uhodan i profesionalan tim, otvorenost u komunikaciji i razmjena ideja.
Da li ste ranije boravili u Bosni i Hercegovini?
Imao sam priliku da jednom kratko posjetim Sarajevo ali i ne da se bolje upoznam sa svim ljepotama ove zemlje i ljudima koji žive ovdje. Volim da skijam, planinarim i probam dobru hranu, a prema onome što sam čuo, prirodnih bogatstava ovdje ima na pretek i radujem se da ih obiđem.
Raiffeisen je jedna od vodećih banaka na ovom tržištu. Na koji način želite učvrstiti ovu poziciju?
Raiffeisen banka je jaka, stabilna i posložena organizacija i to uveliko olakšava preuzimanje jedne ovako odgovorne funkcije. U prvih nekoliko sedmica svog rada ovdje pažljivo ću slušati zaposlenike, naše klijente i naše poslovne partnere kako bih bolje razumio njihova očekivanja, izazove sa kojima se suočavamo i mogućnosti koje imamo.
Naša odgovornost je da razmišljamo unaprijed, da spremno odgovorimo na promjene koje se dešavaju u skladu sa digitalnom revolucijom koju vidimo kao izazov koji rado prihvatamo. Pionir smo u pružanju usluga digitalnog bankarstva, a razvijajući digitalna rješenja nastojimo klijentima olakšati pristup uslugama i komunikaciju s Bankom. Ovo je posebno važno u aktuelnoj pandemiji u kojoj smo adekvatno odgovorili na „new normal“ stanje. Naš fokus i dalje je na pružanju brze i precizne usluge, ulaganju minimalnog napora klijenta u poslovanju s Bankom, kao i fleksibilnosti poslovanja s nama. Snažan Raiffeisen brand klijentima daje osjećaj pouzdanosti, sigurnosti, povjerenja i partnerstva, a ujedno je za nas dodatni pokretač u nastojanju da budemo što bolji pri obavljanju svakodnevnih aktivnosti.
Raiffeisen grupacija nije samo pionir u digitalizaciji već i u segmentu upravljanja održivosti kada govorimo o bankarskom sektoru.
Upravo tako. Upravljanje održivošću je u velikim svjetskim kompanijama i korporacijama neizostavan dio svakodnevnog poslovanja. Raiffeisen banka, kao dio internacionalne bankarske grupacije, podržava globalne inicijative po pitanju upravljanja održivošću. Naša matična kuća Raiffeisen Bank International je prva austrijska grupacija koja je potpisala UN Principe odgovornog bankarstva te je najveći emitent zelenih obveznica u Austriji sa ukupnim obimom od 1,3 milijarde EUR. Finansijski sektor može dati veliki doprinos dekarbonizaciji privrede kroz razvoj održivih proizvoda i savjetovanje klijenata kada je riječ o tranziciji prema održivoj poslovnoj praksi.