Sprind promovirao novi brend “Sprind Premium Pasta” (FOTO)
Prehrambena industrija Sprind d.d. Sarajevo promovirala je danas svoj novi brend – Sprind Premium Pasta. Riječ je o proizvodima Cannellone sa sirom i špinatom, Lasagne alla Bolognese, Lasagne Vegetariane, Raviole sa junećim mesom, Raviole sa sirom, Raviole sa sirom i špinatom i Pikant Raviole sa junećim mesom, te svježoj tjestenini Pappardele sa bosiljkom, Tagliatelle sa jajima, Tagliatelle sa špinatom i Campanele tricolori.
Razvojem ovog brenda Sprind je postao prvi domaći proizvođač dubokozamrznutih polugotovih jela, u čijoj je osnovi tjestenina, i to prema originalnim italijanskim recepturama. O novim proizvodima govorili su Eldin Hodžić, stručni saradnik za implementaciju projekta, Adnan Muratović, predstavnik Marketing odjela Sprinda, poznati bh. kuhar Hamid Kurjaković, te potrošači-žene koje će u svom domaćinstvu koristiti ove Sprindove proizvode. Sprind Premium Pastu na licu mjesta pripremali su članovi Udruženja kuhara BiH.
“Nema razlike između sjajno spremljenog italijanskog delikatesa u nekom odličnom restoranu i ove Sprindove Premium Paste. Odlična je. Sada bukvalno svako na jednostavan i brz način može pripremiti sebi, svojoj porodici i prijateljima, vrhunski kulinarski doživljaj kod kuće u vlastitoj kuhinji”, kazao je Hamid Kurjaković, član Udruženja kuhara BiH.
„U septembru 2015. godine počeli smo proizvoditi svježu tjesteninu. Za vrlo kratko vrijeme stekli smo veliki broj kupaca svježe i svježe-zamrznute tjestenine. Radi se o prestižnim A La Carte restoranima koji koriste ovu tjesteninu zbog vrhunskog kvaliteta i veoma brze pripreme u trajanju od dvije minute. Samo nekoliko mjeseci kasnije, tržištu nudimo popularna italijanska jela Lazanje, Kanelone i Raviole, ali kao 100% domaći proizvod s rokom trajanja od 365 dana. Osim polugotovih jela, punjene tjestenine i svježe tjestenina, danas smo predstavili i naš univerzalni Mediteranski umak“, rekao je Adnan Muratović iz Marketing odjela Sprinda.
Novi brend razvijali su iskusni bh. tehnolozi koji su veliki dio svog radnog vijeka proveli u Italiji, odakle su ponijeli znanja i vještine vrhunskih majstora u pripremi svježe paste.
„Prednost Premium paste je brza i jednostavna priprema, i idealan je obrok u užurbanoj svakodnevnici. Premium Pasta osigurava nužne hranjive sastojke i vlakna, i što je možda i najbitnija njezina odlika – ugljikohidrate za energiju. Vjerujemo da će svi ljubitelji italijanske kuhinje uživati u domaćim raviolama, lazanjama i kanelonima, te da će uz Sprind Premium Pastu iskazati svoju kulinarsku kreativnost“, istakao je Eldin Hodžić, stručni saradnik za implementaciju novog Sprindovog projekta, te naglasio da se u ovu pastu ne dodaju nikakvi aditivi, konzervansi i pojačivači okusa, te da tako tržište ima prirodne, kvalitetne, ukusne i zdrave proizvode.
Novi proizvodni pogon u Sprindu zapošljava deset radnika. Osim domaćeg tržišta, planirano je da se Premium Pasta plasira i na tržišta u regionu, prvenstveno u Srbiju i Crnu Goru.
Novim brendom bit će obogaćen proizvodni portfolio Sprinda. Ova investicija dolazi u vrijeme velikih promjena i napretka za sarajevsku kompaniju, ali i jedan novi početak u razvoju kompanije u pravcu inovacija u kontekstu gotovih i polugotovih jela. Poznato je odranije da je upravo Sprind od svog osnutka diktirao pravce razvoja cijeloj jednoj industriji, pogotovo kada je riječ o tehnološkim rješenjima za proizvodnju nekih tradicionalnih jela bosanske kuhinje, ali i programa dubokozamrznutih jela.