širok tržišni potencijal
Sparkasse banci priznanje “Poslovni potez godine” za uvođenje Diners Club kartičnog brenda
Za ovako snažan kartični brend postoji širok tržišni potencijal, posebno ako sam proizvod nudi spoj sa zahtjevima novog digitalnog doba, te ako je uvezan s online platformama za plaćanja
Poslovni portal indikator.ba, u saradnji sa Privrednom komorom FBIH, dodijelio je Sparkasse Banci priznanje „Poslovni potez godine“ za uvođenje Diners Club International kartičnog brenda.
Amer Hadžikadić, član Uprave Sparkasse banke, na svečanoj dodjeli priznanja upriličenoj jučer u Privrednoj Komori FBiH, istakao je da je sticanje podlicence za Diners Club International kartice krajem prošle godine bio prvi korak u viziji koju Banka ima za ovaj produkt. Diners brend je dio mreže koja je prisutna na gotovo 40 miliona prodajnih mjesta i 1,3 miliona ATM-ova u više od 200 zemalja širom svijeta.
Za ovako snažan kartični brend postoji širok tržišni potencijal, posebno ako sam proizvod nudi spoj sa zahtjevima novog digitalnog doba, te ako je uvezan s online platformama za plaćanja.
U Sparkasse banci upravo tako vide Diners kartice u budućnosti – kao bitan instrument strategije digitalizacije. Oživljavanje i repozicioniranje bilo kojeg produkta na tržištu je zahtjevan i hrabar potez, i Banka svakodnevno radi na tome da ga približi i učini poželjnijim za svoje klijente. U tom kontekstu, Hadžikadić je istakao radost zbog činjenice da je i poslovna zajednica prepoznala taj potez.
Diners kartice koje se mogu dobiti u bilo kojoj poslovnici Sparkasse Banke su kreditne kartice za fizička i pravna lica.
One omogućavaju klijentima da dođu do dodatnog izvora sredstava i obave kupovinu odmah, a otplatu vrše na do 36 rata ili uz odgodu plaćanja i do 50 dana. Mogu se koristiti za online kupovine i podizanje gotovine, te plaćanja na prodajnim mjestima u BiH i inostranstvu, a omogućavaju i pristup Airport Lounges na više od 1300 svjetskih aerodroma.