Podaci kompanije
Smanjen prihod Heinekena
Nizozemska kompanija Heineken preliminarno je u srijedu izvijestila da joj je prihod smanjen u trećem tromjesečju, odražavajući slabije rezultate na tržištima azijsko-pacifičke regije.
Stanje na tržištu
U razdoblju od jula do septembra Heinekenov prihod pao je za 5,5 posto, na 9,1 milijardu eura. Kada se isključe trošarine, smanjen je za 6,1 posto, na 7,5 milijardi eura.
Kada se isključe promjene valutnih kurseva i jednokratne stavke, brojke pokazuju stopu rasta neto prihoda za 3,3 posto, prenosi Hina.
Obim prodaje piva uvećan je u ljetnom tromjesečju za samo 0,7 posto, zakočen slabijim rezultatima na ključnim tržištima azijsko-pacifičke regije i Sjeverne i Južne Amerike koji su zasjenili poboljšanje u Evropi i dobre rezultate u Africi i na Bliskom istoku.
– Rezultati našeg poslovanja i dalje su u skladu s našim ukupnim planom, uprkos izazovnim potrošačkim i sektorskim trendovima na pojedinim tržištima – rekao je izvršni direktor Dolf van den Brink.
Neizvjesne prognoze
U februaru su upozorili na neizvjesne prognoze za dva važna tržišta, Vijetnam i Nigeriju, gdje su lani bilježili slabije rezultate zbog pogoršanog ekonomskog okruženja.
Na početku 2024. prodaja je na oba tržišta porasla po dvocifrenim stopama, odražavajući nisku poredbenu osnovicu u 2023.
U preliminarnim rezultatima za treće tromjesečje uprava je potvrdila da u ovoj godini očekuje rast organske operativne dobiti u rasponu od četiri do osam posto. U 2023. iznosila je 1,7 posto.