sajamnamjestaja.com
Simperfect od 15. do 20. maja organizira Prvi bh. online sajam namještaja
Uvidjevši da se malo pažnje poklanja promociji i prodaji na domaćem tržištu, ali i predstavljanju na inostranim tržištima odlučili su osmisliti sveobuhvatnu platformu koja će uvezati sve tri karike u lancu i to domaće tržište, inostrana tržišta te kupce
Menadžment kompanije Simperfect, u čijem vlasništvu je i platforma namjestaj.shop za promociju i prodaju namještaja i asesoara za dom, organizirat će od 15. do 20. maja “Prvi bh. online sajam namještaja”.
Sajam će okupiti proizvođače i prodavače pločastog i tapaciranog namještaja, proizvođače i prodavače dekora i kućanskog asesoara te dizajnere i dizajnerske studije.
Izvršna direktorica platforme Samira Avdić kaže da je ideja posebnih usluga prodaje i promocije namještaja proizašla iz iskustva rada u tom sektoru.
Uvidjevši da se malo pažnje poklanja promociji i prodaji na domaćem tržištu, ali i predstavljanju na inostranim tržištima odlučili su osmisliti sveobuhvatnu platformu koja će uvezati sve tri karike u lancu i to domaće tržište, inostrana tržišta te kupce.
Tako je napravljena platforma namjestaj.shop osmišljena kao servis koji će biti u službi profesionalaca u oblasti drvno-prerađivačke industrije, ali i mjesto s obuhvatnom ponudom namještaja, koje bi u konačnici krajnjim korisnicima olakšalo, promijenilo i osavremenilo pristup odabiru namještaja i kupovinu.
– Prošle, a i ove godine odgođeni su sajmovi. Vođeni idejom da ublažimo negativne posljedice pandemije koronavirusa odlučili smo sektoru namještaja i asesoara za dom ponuditi takvu mogućnost – kazala je Avdić.
Mali proizvođači, ali i velike kompanije ulažu velike napore da održe proizvodnju, sačuvaju radna mjesta i ostvare dobre izvozne rezultate.
Drvno-prerađivačka industrija suficitarna je grana privrede, doprinosi na plate su previsoki, mjere za ublažavanje negativnih posljedica pandemije su simbolične te u takvoj situaciji organizatori vide priliku za rast i poslovno umrežavanje.
– Nakon pandemije više je nego očigledno koliko smo životno i poslovno upućeni jedni na druge, koliko nismo niti možemo biti izolirani. S druge strane neovisno o pandemiji online poslovanje i umrežavanje ljudi, stručnjaka, profesionalaca, pojedinaca i grupa jedan je od vidova saobraćanja u budućnosti, pandemija je samo to ubrzala – kaže direktorica marketinga Ajla Žujo Demirović.
Napominje da iako svi žele da se vrate ‘starom normalnom’ jer virtuelnost nikad neće zamijeniti život u realnosti, činjenica je da ga je već sada znatno promijenila.
U tom kontekstu i njima je cilj platformu učiniti renomiranim mjestom proizvođača, prodavača namještaja i njihovih korisnika kako bi se, kaže Žujo Demirović, uštedjeli resursi, a istovremeno povećali benefiti svim uključenim stranama.
Na platformi sajamnamjestaja.com posjetioci će moći razgledati ponudu svih izlagača te pojedinačno posjetiti njihove izložbene salone, direktno komunicirati s izlagačima, obaviti kupovinu ili ostvariti saradnju.
Tokom sajma važit će akcijske cijene za određene proizvode i usluge te posebne pogodnosti, a uz to kupce očekuje i predstavljanje novih kolekcija, najavljuju organizatori sajma.
Kao centralni događaj sajma bit će organizirana online diskusija predstavnika proizvodnog sektora i predstavnika Privredne komore o utjecaju pandemije na taj sektor, o perspektivama i budućem razvoju.
Tokom sajma omogućena je usluga enterijer i dizajn studija, a sajam će biti zatvoren dodjelom nagrada proizvođačima i posjetiocima.
Partneri u organizaciji sajma su Privredna komora Federacije Bosne i Hercegovine, Vanjskotrgovinska komora BiH, ID design studio, a podršku je sajam dobio i od Ministarstva privrede Kantona Sarajevo te Ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica FBiH.