Sedma Branding konferencija okupila domaću i stranu marketing elitu
Sedma Branding konferencija, pod sloganom “Brand New Jungle”, počela je danas u Domu mladih Sarajevo, u organizaciji agencije Via Media.
Konferencija je na jednom mjestu okupila svjetski poznate i priznate stručnjake iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija.
Ovogodišnji slogan “Brand New Jungle” prisutnima je poslao poruku da je uslijed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, a pravila se stalno mijenjaju.
Organizatori su kazali kako je tržište prava džungla, a ovogodišnja Brending konferencija će pokušati otkriti da li u njoj postoje neka pravila i na koji način možete postati njen kralj.
Konferencija je inspirirana činjenicom da brending strategije koje počivaju na dubinskom istraživanju, preciznim planovima i velikim budžetima, jednostavno više nisu garancija uspjeha.
Jedno od značajnijih imena među ovogodišnjim predavačima bio je Paul Coleman, direktor of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”.
U svom izlaganju kazao je da veliki, ali i mali brendovi, sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im automatizirani zakup medija pruža, kroz TV reklame ali i sve ostale internet sadržaje. Kazao je da u regiji postoji jako veliko uzbudjenje zbog mogućnosti koje donosi optimizacija dosta je toga pozitivnog ali i negativnog. Treba znati dozirati pristupe i znati ih koristiti.
“Optimizacija je tu i prisutna, toga smo svjesni, koristite ju maksmalno ali budite obazrivi jer zamke vrebaju iza svakog ugla” , kazao je Colman.
Njegovo predavanje pod nazivom “You can run, but you can’t hide!” zapravo je velika priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buying-a.
Tu su se još našli i predstavnici Vibera Konstantin Kostadinov i Zarena Kancheva, koji su govorili o trendovima u dinamičnom svijetu komunikacija. Kako korisnici reagiraju na Viber trendove, te na koji način brendovi mogu izvući benefite koristeći ovu platformu za komuniciranje.
Kazali su da se ova platforma razvija vrlo brzo i da će sigurno biti jedna od omiljenijih u svijetu oglašavanja.
“Lokalni mediji i kompanije u BiH prepoznali su značaj i prednosti korištenja Viber platforme kao mjesta oglašavanja i stupanja u kontakt sa svojim potencijalnim korisnicima i klijentima. Već sada su primjećeni na globalnom tržištu. Naše analize su pokazale da su u proteklom periodu korisnici Vibera u BiH poslali 1,8 milijardi poruka i dalje ih šalju”, kazao je Kostadinov.
Među predavačima ovogodišnje Brending konferencije našla su se još imena kao što su Daniel Pankraz, koji je prezentirao važnosti poznavanja ponašanja novih generacija koje su online i offline, kako bi novi brendovi lakše došli do njiih i Dalibora Šumige, direktora kompanije Promosapiens iz Zagreba koji poručuje da ”podsvijest kupuje, a mi samo guramo kolica”.
U nastavku konferencije i domaće snage će dati svoj doprinos kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva tko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu.