Savršeno ohlađeno ljeto uz novu Žujinu etiketu
U susret nadolazećim ljetnim vrućinama i sparinama Ožujsko pivo predstavlja glavnu inovaciju ove ljetne pivske sezone – jedinstvenu termoetiketu koja pokazuje kada je omiljena Žuja idealna za konzumaciju, a u kojoj će od sada moći uživati i ljubitelji Žuje u BiH.
„Ožujsko pivo jedan je od vodećih pivarskih brendova u regionu, poznat po dugogodišnjoj tradiciji besprijekorne kvalitete piva, ali i stalnim ulaganjima u istraživanja, razvoj i inovacije proizvoda, rekao je Zlatko Nojkov, marketing menadžer Molson Coors-a za BiH.
Jedna od tih inovacija upravo je termoosjetljiva etiketa koja će ljubiteljima piva osigurati savršeno hladno ljeto uz idealno Glavnu inovaciju ove sezone svim pivopijama će približiti i, zasigurno ih zabaviti, kreativna televizijska kampanja koja, na Žujin način, osvježava kultne filmske hitove slavnih redatelja Stevena Spielberga, Alfreda Hitchcocka i Jamesa Camerona.
Glavne uloge pripale su već poznatim Žujinim likovima Reneu Bitorajcu, Goranu Bogdanu i Goranu Navojcu, koji su se istinski uživjeli u glumu svima dobro poznatih scena iz filmskih hitova.
Nova termoetiketa i limenka ovog će ljeta promijeniti kulturu uživanja u omiljenom pivu kod svih ljubitelja
Žuje. Zahvaljujući posebnoj tehnologiji termoosjetljive tinte COLD EDGE, koja reaguje na temperaturu, etiketa tokom hlađenja piva postupno mijenja boju iz bijele u plavu te signalizira potrošaču da je pivo idealno ohlađeno. Etiketa će biti aplicirana na staklene boce i limenke omiljene Žuje.
Prema ovoj Žujinoj prognozi, očekuje nas savršeno ohlađeno ljeto i idealno rashlađena Žuja uz neizbježnu termoetiketu.