Biraš savršen spoj?
Savršen spoj – nova marketinška kampanja Amko komerca
U okviru nagradne igre sve kupce očekuje bogat nagradni fond od 124 nagrade
Proteklih nekoliko dana u centru našeg grada osvanule su zanimljive poruke na pločniku glavnog šetališta. Poruke su sadržavale natpis „Biraš savršen spoj?“ te prikaz dvije puzle. Iz kompanije Amko komerc danas su potvrdili da se radi o dijelu njihove marketinčke kampanje pod sloganom: „Savršen spoj za dobitak tvoj“.
Naime, ove poruke koje su danima plijenile pažnju prolaznika, bile su dio kampanje pod sloganom „Savršen spoj za dobitak tvoj“, koju je ova kompanija pokrenula predstavljajući time novu nagradnu igru koja ima za cilj promociju domaćih priozvoda.
„U saradnji sa našim dugogodišnjim domaćim poslovnim partnerima u periodu od 04. oktobra – 15. decembra realizovat ćemo novu nagradnu igru. Nagradna igra je usmjerena na domaće proizvode, u kojoj kupci učestvuju kupovinom svog savršenog domaćeg spoja“ istakla je Minela Durmo direktor marketinga Amko komerca.
„Ovom kampanjom u vidu nagradne igre, našim kupcima želimo približiti kvalitetne domaće proizvode, te ih potaknuti da biraju domaće proizvode, a uz to učestvuju i u nagradnoj igri gdje mogu osvojiti jednu od 124 vrijedne nagrade. Ponosni smo na činjenicu da iza ovoga projekta stoji 16 uspješnih bosanskohercegovačkih kompanija. Posebna zahvalnost za realizaciju ove kampanje našim partnerima: Milkos, Sarajevska pivara, M.I. Ovako, Violeta, Dukat Banja Luka, AS Jelah, Klas, AC Food, Eurovip, Plantago, Vitinka, Bimal, EZ Busovača, Hercegovina produkt i Mlin Nezić“, kazala je Durmo.
U okviru nagradne igre sve kupce očekuje bogat nagradni fond od 124 nagrade, uz glavnu nagradnu automobil Citroen C3 Shine, te mnogorbojene dr. vrijedne nagrade: putovanje u Milano i Istanbul, LDC, frižider, mašina za veš, električni romobil, mobitel, poklon vaučer za kupovinu i dr. vrijedne nagrade. Više o nagradnoj igri pogledajte na web stranici: www.amko.ba.