Diaspora Invest
Sarajevo će dobiti turističku karticu kakvu imaju svjetske metropole
“Sarajevo Card” se povezao sa zajednicama u bosanskohercegovačkoj dijaspori te će u narednom periodu promovirati ovu ideju široj zajednicu u zemlji i svijetu, saopćeno je iz projekta “Diaspora Invest”
Sarajevo će se uskoro pridružiti svjetskim metropolama koje imaju sveobuhvatne pakete ponude za svoje posjetioce uvezane kroz jednu uslugu i jednu karticu.
Riječ je o ideji tima “Sarajevo Card”, koji svoju platformu planiraju predstaviti ovog mjeseca, a koju su vrijedno razvijali sa svojim partnerima skoro dvije godine. Paket će uključuje noćenje u hotelima, transport, razne popuste na hranu i pića u restoranima, popuste na ulaznice za muzeje, vožnju žičarom, kao i druge benefite kod njihovih partnera.
– Proizvod je inovativan i jedinstven na našem tržištu jer spaja dvije velike privredne grane IT sektor i turizam. Ključna stvar kod kartice pored toga što turistima štedi novac, štedi i ono najviše što vrijedi, a to je vrijeme. Cijeli naš projekt je u online formi i to je također prednost koju drugi nemaju. Ponosna sam na činjenicu da smo u najgore moguće doba pandemije, zatvorenih granica, zabrane putovanja, smogli snage i hrabrosti, kada su svi okrenuli leđa turizmu, da sa svojim timom pokrenemo i kreiramo jedan novi jedinstveni turistički proizvod koji turistima nudi kompletnu uslugu na jednom mjestu – istakla je Nađa Huseinbegović, djevojka na čelu tima koji je kreirao ovaj novi turistički proizvod.
Realizacijom ideje i proizvoda rješava se problem koji turisti imaju po dolasku u glavni grad. Kupnjom kartice će prije samog dolaska u grad već dobiti određene usluge koje su od krucijalne važnosti. Karticom dobiju spavanje, prijevoz, hranu, mogućnost kupovine uz popuste.
– Upravo svi problemi koje je korona prouzrokovala, nas su motivirali da radimo još jače i bolje kako bi kroz našu platformu pomogli oporavak turističkog sektora. Mi želimo učiniti da turizam kroz našu platformu radi tokom cijele godine, a ne sezonski. Rast i razvoj turizma znače pojavu novih oblika proizvoda za čiju je proizvodnju i održavanje veoma bitan ljudski kapital. Povećanjem prodaje kartica, i povećanjem broja turista u Sarajevu svi partneri će imati veći obim posla što će zahtijevati i novu radnu snagu – ističe Huseinbegović.
Mnogi su prepoznali značaj projekta, a jedan od njih je USAID “Diaspora Invest” koji je podržao ovu ideju kroz programe tehničke podrške i mentoringa.
– Turisti će putem platforme Sarajevocard.com imati mogućnost da na jednom mjestu vide i kupe skoro sve sadržaje koje grad nudi na jednom mjestu. Pored toga u saradnji sa našim partnerima plaćajući preko naše platforme ostvaruju popuste od 20-80 posto što je za sve win-win situacija. Sarajevo će s ovim iskorakom biti na korak bliže svjetskim metropolama i pratiti trendove u turističkom sektoru – zaključuje Huseinbegović.
“Sarajevo Card” se povezao sa zajednicama u bosanskohercegovačkoj dijaspori te će u narednom periodu promovirati ovu ideju široj zajednicu u zemlji i svijetu, saopćeno je iz projekta “Diaspora Invest”.