Regionalna konferencija Evropske marketinške akademije u Sarajevu
Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu bit će domaćin 7. regionalne konferencije Evropske marketinške akademije na temu “Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe” (Tamo gdje se ljube istok i zapad: Marketinško povezivanje i razdvajanje u novoj Europi”), koja će se održati od 14 do 16. rujna ove godine.
Po riječima docentice na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu Selme Kadić-Maglajlić, Evropska marketinška akademija (The European Marketing Academy – EMAC) je osnovana 1975. godine te je najznačajnija udruga nastavno znanstvenog osoblja koje se bavi marketinškom teorijom i empirijskim istraživanjima. Također, udruga okuplja sve više i više marketing profesionalaca koji se bave marketinškom praksom.
Regionalna konferencija Evropske marketinške akademije prvi put se održava u Bosni i Hercegovini, a do sada se održavala u Sloveniji, Hrvatskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Srbiji, Rusiji, Poljskoj i Austriji.
“Danas, kada su svjetske ekonomije međuovisne i povezane, tranzicijske zemlje središnje i istočne Europe imaju priliku pozicionirati se kao prijenosnik znanja između Istoka i Zapada, koristeći svoju jedinstvenu poziciju na kojoj se kulture međusobno prepliću”, kazala je u izjavi za Fenu docentica Arslanagić-Kalajdžić, naglasivši potom kako ova konferencija okuplja autore koji se bave temama marketinških izazova na tranzicijskim tržištima “nove Europe” i okuplja sudionike iz Njemačke, Austrije, Slovenije, Hrvatske, Mađarske, Rumunjske, Srbije, Poljske i drugih zemalja regije.
Ona je podsjetila kako za sudionike ova konferencija predstavlja značajno mjesto susreta, umrežavanja i prilike za diskusiju o marketinškim temama na tržištima u razvoju te temama s regionalnom perspektivom.
Docentica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu pozvala je sve zainteresirane da prijave svoje radove za Konferenciju i to do 25. travnja 2016. godine.
Poziv se naravno, odnosi na sve radove iz oblasti marketing menadžmenta, strateškog marketinga, ponašanja potrošača, marketing miksa, upravljanja prodajom, B2B marketinga, marketinga okruženja te korporativne i društvene odgovornosti.
Inače, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu u ovom je trenutku jedini u Bosni i Hercegovini koji, pored nacionalne akreditacije za visoko obrazovanje, posjeduje međunarodna priznanja i akreditacije. U 2015. godini Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu je dobivši AACSB akreditaciju (The Asociation to Advance Collegiate Schools of Business) postao dijelom zajednice od pet posto najkvalitetnijih visokoškolskih institucija iz poslovnih znanosti u cijelom svijetu koje posjeduju ovu akreditaciju. Također, već dugi niz godina Ekonomski fakultet u Sarajevu posluje u skladu s normom ISO 9001:2008; posjeduje akreditaciju Austrijske agencije za osiguranje kvaliteta – AQA; te EPAS akreditaciju (EFMD Programme Acreditation System) koju dodjeljuje najprestižnija europska akreditacijska kuća EFMD – European Foundation for Management Development.