Pokrenuta kampanja
Raste interes za turističkim destinacijama u BiH na platformi TripAdvisor
Direktor projekta USAID Turizam Ibrahim Osta je rekao da ova složena i inovativna kampanja treba doprinijeti postpandemijskom oporavku i dugoročnom rastu turističkog sektora u BiH
Pokazatelji na najvećoj svjetskoj turističkoj platformi Tripadvisor ukazuju da raste interes za turističkim destinacijama u BiH – istaknuto je danas tokom TripAdvisor webinara koji je organizirala Privredna komora Federacije BiH.
Webinar je okupio aktere u bh. turizmu, predstavnike turističkih organizacija i agencija, te pružatelje usluga smještaja s ciljem da im pruži uvid, savjete i preporuke o tome kako efikasno koristiti Tripadvisor platformu za dostizanje šire baze korisnika, privlačenje novih posjetilaca i poboljšanje pozicije na samoj platformi.
Na platformi Tripadvisoru 21. februara pokrenuta je promotivna kampanja “Bosna i Hercegovina – najuzbudljivija turistička destinacija na svijetu. TripAdvisor kampanju finansira Federalno ministarstvo okoliša i turizma, a implementira Privredna komora FBiH uz podršku USAID Turizam projekta. Cilj kampanje je, kako je rečeno, podizanje turističke atraktivnosti BiH na prioritetnim tržištima poput Austrije, Njemačke, Turske, Srbije, Hrvatske.
Direktor projekta USAID Turizam Ibrahim Osta je rekao da ova složena i inovativna kampanja treba doprinijeti postpandemijskom oporavku i dugoročnom rastu turističkog sektora u BiH.
– Ovo je prva kampanja ove vrste u BiH. USAID Turizam radi na proširivanju turističke ponude, kao i aviolinija. Dakle, ne samo da želimo zainteresirati ljude za dolazak, nego i da im osiguiramo način da dođu u BiH avionom ili putevima. Prije dva dana je poljska kompanija najavila da će uspostaviti letove na sarajevski aerodorom. Također ćemo proširiti mrežu agencija koje će prodavati putovanja u BiH – istakao je Osta.
Radi se i na tome, kako je dodao, da turisti ostaju duže. Dosad su u prosjeku ostajali dvije do tri noći, a sada će se to nastojati proširiti.
– Ministarstvo turizma je osiguralo finansijska sredstva za ovu kampanju i želim pohvaliti tu viziju koju sa nama dijeli ministrica Edita Đapo. Govorim o investiciji, a ne trošku jer što više uložite u reklamu, to ćete dobiti više novca i svaka destinacija će imati finansijsku korist – dodao je Osta.
Potpredsjednik Privredne komore FBiH Mirko Šantić je naveo da je Komora od početka uključena u ovaj projekt u nastojanju da se podrži turistička privreda.
– Nadam se da će BiH zahvaljujući i ovom projektu u turističkom smislu postati jedna od napoželjnijih destinacija u Evropi, a možda i šire – dodao je Šantić.
USAID je još 2019. godine, kako je rekla njihova predstavnica Dobrila Vukmanović, prepoznao važnost sektora turizma za ekonomski razvoj BiH. Navela je da su uradili su brojne i detaljne analize, te naglasila značaj digitalnog marketinga.
– Ljudi danas počinju putovanje prije nego što sjednu u kola, voz ili avion i to tako što posjećuju stranice kao što je Tripadvisor koji je nama u tom smislu jedan od nezaobilaznih partnera da bi postigli veću vidljivost i objasnili ljudima u različiim dijelovima svijeta, odnodno prikazali koliko je lijepa naša zemlja i šta sve možemo da pružimo – navela je Vukmanović.
Platformu TripAdvisor predstavila je Alexandra Blanchard čija je uloga, kako je rekla, da pomogne destinacijama kao što je BiH da osmisle savršenu komunikacijsku kampanju. Navela je da su dosadašnji trendovi za ovu godinu bolji u odnosu na prethodnu, te da su u porastu pokazatelji koji se odnose generalno na interes za turističkim destinacijama u BiH.