izgradnja glavne cijevi
Radovi u tunelu Hranjen uveliko napreduju, bit će dug više od pet kilometara (FOTO)
Tunel Hranjen bit će dug 5,45 kilometara, njegovo probijanje koštat će blizu 82 miliona maraka, a cestovnu udaljenost između Sarajeva i Goražda skratit će sa sadašnjih 95 na 56 kilometara
Nakon što su radnici kompanije “Euro Asfalt” ušli su u utrobu brda Hranjen njegova izgradnja odvija se punim kapacitetom.
Ovaj će tunel značajno smanjiti udaljenost između Sarajeva i doline Drine. Do sada je iz pravca Goražda izgrađeno oko 200 metara glavne tunelske cijevi, dok je sa sjeverne strane, na gradilištu kod Hrenovice, iskopano oko 130 metara i započeta je izgradnja glavne cijevi, javlja portal Akta.
Podsjećamo, tunel Hranjen bit će dug 5,45 kilometara, njegovo probijanje koštat će blizu 82 miliona maraka, a cestovnu udaljenost između Sarajeva i Goražda skratit će sa sadašnjih 95 na 56 kilometara.
U dijelovima tunela s čvrstim tlom, iz oba pravca, napreduje se miniranjem. Do 2022. godine, osim tunela, trebale bi biti izgrađene i pristupne ceste.
Tunel Hranjen drugi je po dužini u bivšoj Jugoslaviji, odmah nakon Svetog Roka u Hrvatskoj, koji je dug 5,8 kilometara.
U nastavku vam donosimo foto pregled aktuelnih radova.