Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Enes Ajanović

Radovi na tunelu “Hranjen” se odvijaju po planu, uz mjere zaštite

Enes_Ajanovic_tunel_Hranjen

“Radimo 24 sata, bez ikakvih problema. Na gradilištu je situacija normalna. Do sada je iskopano oko 470 metara glavne cijevi tunela Hranjen”

Radovi na izgradnji tunela „Hranjen“, kao dijela buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, bez obzira na pandemiju koronavirusa teku planiranom dinamikom – potvrdio je tehnički rukovodilac gradilišta Enes Ajanović.

Po njegovim riječima, radovi na gradnji tunela se odvijaju bez bilo kakvih zastoja.

– Radimo 24 sata, bez ikakvih problema. Na gradilištu je situacija normalna. Do sada je iskopano oko 470 metara glavne cijevi tunela Hranjen. Radovi se odvijaju potpuno prema dinamici i utvrđenom planu, u zavisnosti od tvrdoće stijene koja je na našoj, južnoj strani, i dalje meka i s te strane postoje ograničenja. Naš korak od toga zavisi, što je mekša stijena moramo ići kraćim korakom, kad je stijena tvrđa idemo dužim korakom – pojasnio je Ajanović.

Dodao je da je najvažnije da tokom radova nema nikakvih procesnih zastoja te da su, u skladu sa pandemijom koronavirusa, poduzete sve mjere zaštite

– Menadžment Euro-Asfalta, kao društveno odgovorne kompanije, još od samog početka pandemije u BiH donio je odluku o formiranju kriznog štaba koji je donio čitav niz mjera na očuvanju zdravlja zaposlenika i poduzima i daljnje mjere na njihovoj zaštiti, u smislu podizanja higijenskih uslova na samom gradilištu – pojasnio je Ajanović

Dodao je da su donesene i mjere o restrikciji ulaza na gradilište

– Riječ je o potpunoj kntroli ulaska i izlaska radnika i svog ostalog osoblja koje mora dolaziti na gradilište, uključujući i naše dobavljače. I od njih smo tražili da poštuju i primjene zaštitne mjere, od striktnog nošenja maski, rukavica i druge zaštitne opreme. Radnici na gradilište tunela Hranjen dolaze iz različitih krajeva BiH, što u trenutnoj situaciji nalaže poseban oprez. Svi su dodatno edukovani zbog ove situacije sa pandemijom, upućeni na sve mjere koje trebaju poduzeti, uključujući i preporuke za što manje kontakata – naglasio je Ajanović.

Izgradnja tunela „Hranjen“ najzahtjevniji je dio projekta buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, a njegovom realizacijom udaljenost dva grada bit će smanjena sa 96 na 56 km.