Dvodnevna konferencija
Prvi Sarajevo Tourism Summit okupio stručnjake iz regiona
Pored konferencijskog dijela, učesnici su imali priliku prisustvovati master vinskom show programu, degustacijama i gastro prezentacijama, a za partnere i prijatelje ovog događaja osiguran su i izložbeni prostori za promociju
Prvi Sarajevo Tourism Summit, koji je održan 26. i 27. aprila, pokazao je da Sarajevo ima kapacitet biti značajan regionalni kongresni centar i na jednom mjestu okupiti stručnjake iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Hrvatske, Slovenije i Crne Gore u oblasti turizma, hotelijerstva, ugostiteljstva i srodnih grana privrede.
Događaj je svečano otvorio v.d. predsjednika Turističke zajednice Kantona Sarajevo Haris Fazlagić, a 60 vrhunskih predavača i više od 300 učesnika – profesionalaca u turizmu iz 10 zemalja u toku ovog dvodnevnog summita, raspravljali su o trenutnom stanju turizma u regiji, razmjenjivali iskustva i znanja, te iznijeli niz novih ideje za daljnji razvoj turističkih destinacija i privrede.
Pored konferencijskog dijela, učesnici su imali priliku prisustvovati master vinskom show programu, degustacijama i gastro prezentacijama, a za partnere i prijatelje ovog događaja osiguran su i izložbeni prostori za promociju.
Cilj Sarajevo Tourism Summita, koji ima tendenciju da preraste u tradicionalnu godišnju manifestaciju, jeste razvoj i promocija turizma u Sarajevu i Bosni i Hercegovini, povezivanje turističkih profesionalaca iz regije kroz stvaranje novih poslovnih kontakata i otvaranja mogućnosti za saradnju.
Zanimljive panel diskusije na teme „Investicije u ugostiteljstvu – trendovi s osvrtom na regiju“, „Destinacija i njen turistički razvoj“, „Zapošljavanje, edukacija i doškolovanje u turizmu – Šta ćemo za radnu snagu?“, „Influenceri i promocija destinacije/brenda“, „Živimo fine dining experience – gastro regija“, „MICE jučer, danas, sutra“, „Trendovi u hotelijerstvu: planinski hoteli – Hajdemo u planine“; prezentacije o trendovima i savremenim izazovima u hotelskom poslovanju, diskusije o potencijalima Bosne i Hercegovine na svjetskom turističkom tržištu, studije kako moderna softverska rješenja pomažu u produktivnosti zaposlenih i promociji businessa, degustacije ukusnih autentičnih delicija i kraft proizvoda, ali i besplatan turistički obilazak Sarajeva za sve goste, zadovoljili su očekivanja i najzahtjevnijih učesnika.
Ovaj konferencijski događaj, čiji je organizator Business Concierge Centar u suorganizaciji sa marketinškom agencijom Topcom, realizovan je uz podršku Vanjskotrgovinske komore BiH, Ministarstva privrede KS, BH Telecoma, USAID-ovog Projekta razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini i drugih partnera iz javnog i privatnog sektora.
Važnost ovog događaja za razvoj i unapređenje turizma prepoznala je i Turistička zajednica Kantona Sarajevo, te je kroz panel diskusiju „Destinacija i njen turistički razvoj” bilo riječi o Sarajevu kao turističkoj destinaciji i prilagođavanju promjenama na globalnom turističkom tržištu u cilju održivog turističkog razvoja.
U protekloj godini Kanton Sarajevo posjetili su turisti iz čak 193 zemlje svijeta, što najbolje govori o disperziji turističke ponude kojom raspolažemo i brojnim specifičnim oblicima turizma koje razvijamo u KS, od kulturno-historijskog, outdoor, vjerskog i gastro turizma, do dark turizma i halal turizma koji nas diferenciraju od konkurencije i nude autentično i unikatno iskustvo turistima, a događaji poput Sarajevo Tourism Summita pomažu da se Sarajevo pozicionira ne samo kao atraktivna turistička destinacija, već i kao kongresni i MICE centar koji otvara dodatne mogućnosti za razvoj turističkih niša i privrede.