Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Pametna kupovina

Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu

Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinuPromovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinuPromovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinuPromovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinuPromovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinuPromovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu
Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu
Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu
Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu
Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu
Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu
Promovisani MUST HAVE brendovi za 2024. godinu

Već sedam godina In Store magazin kroz ovaj događaj promoviše brendove, koji se u narednoj godini trebaju naći na policama trgovačkih lanaca

U Mercator centru Ložionička, održana je prezentacija projekta MUST HAVE kao i dodjela priznanja za proizvode i brendove koji su obavezan asortiman na policama trgovačkih lanaca, ali i domaćinstava u 2024. godini.

Već sedam godina In Store magazin kroz ovaj događaj promoviše brendove, koji se u narednoj godini trebaju naći na policama trgovačkih lanaca i koji su se kao takvi odvojili od konkurencije, prije svega kvalitetom.

Od prošle godine projekat je proširen i prema krajnjim potrošačima, kojim je omogućeno da u većim prodajnim objektima naših trgovaca-partnera, na jednoj polici donesu lakšu odluku o pametnoj kupovini i da ih ta ista kupovina učini sretnima.

Odabrani proizvodi su oni koji teže najvišim standardima kvalitete i sigurnosti, pružajući potrošačima izuzetnu vrijednost i odlično iskustvo kupovine. Ovakvi događaji označavaju korak prema unapređenju dostupnosti proizvoda, te kontinuiranom unapređenju asortimana koji zadovoljava potrebe i očekivanja krajnjih potrošača.

-Ovaj projekat koji danas predstavljamo je jako važan kako trgovcima, tako i krajnjim potrošačima, prvima da znaju šta traju imati na svojim policama, a potrošačima daje informaciju o proizvodima koji inoviraju, koji se kontinuirano razvijaju i iz godine u godinu su bolji. Ove godine smo napravili dodatnu ekstenziju, jer ćemo markicom obilježiti MUST HAVE proizvode, da kupci budu sigurni da prije svega biraju kvalitet, izjavio je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina.

Kao i prošle godine u svim većim Konzum, Mercator i Kort marketima tokom mjeseca januara i februara, adekvatnim brendingom u svakom prodajnom objektu, police će biti vizuelno istaknute za kupce i na njima će se naći odabrani asortiman, te će dostupnost izabranih proizvoda biti olakšana.

-Već drugu godinu zaredom okupljamo se u našem objektu Mercator Ložionička kako bismo promovisali najprepoznatljivije proizvode bez koji tržište robe široke potrošnje ne može funkcionisati. Ujedno je ovo prilika da se ojačaju odnosi između proizvođača, distributera i retaila kao završne faze u lancu snabdijevanja. Proizvodi koji su ponijeli priznanja su poznati širokoj potrošačkoj populaciji, te je ovo značajan doprinos u ponudi kako Konzuma i Mercatora, tako i drugih partnera projekta. Ovo je način unapređenja prodaje, te je rezultat kvalitetnija ponuda, ali i značajan rast za sve sudionike projekta, te ćemo i u budućnosti podržavati ovakve projekte, rekao je Nihad Imširović, predsjednik Uprave Konzum BiH.

Promovisani brendovi su oni koji oblikuju tržište, donose novitete, prate trendove, a samim tim uspješno posluju, jer su pronašli put do potrošača, a stečeni imidž nastoje zadržati i dodatno graditi, učestvujući u ovakvim projektima.

Proizvođači nastoje, pored izuzetnog kvaliteta, ponuditi i stalne inovacija u asortimanskom dijelu, kako bi zadržali lojalne kupce, ali osvojili i nove.

Već godinama svi oni koji smatraju da je njihova uloga podržati potrošače, ponuditi im najkvalitetnije proizvode na tržištu i biti tu za njihove potrebe, te im omogućiti da u određenom trenutku kupe i konzumiraju baš ono što žele, dio su ovog projekta. Ističući važnost postojanja ovakvih događaja, koji u fokus stavljaju najpotentniju industriju u bh. privredi.

MUST HAVE brendovi za 2024 su Fast Energy Drink, Eurocompany 99 – Perfect Day, Grand kafa, Prima štapići, Sara voda, Smoki, MEGGLE – Cooking cream, Sarajevski kiseljak, Sanpellegrino Naturali, Pfanner, CHIPSY, Vegeta, Čokolino Dark, Argeta, 7 Days BAKE Rolles, 7 Days Croissants, Milka Choco Brownie, Bonito zobena ovsena kaša, Bonito kečap, Toblerone, Nutrino lab, Mi99 Natura vajkrem classic, Mi99 Natura jogurt 2,8%, Mi99 Natura trajno mlijeko 2,8%, Lasta, We Care, Café Brazil, Plantago čajevi, Pionir, Bazooka, Jaffa cakes, Mljekara Livno – Livanjski sir, Vina Domano, Ziaja, Frosch, Hell Energy Drink, Hell Ice Coffe, XIXO, ANTIQUE Pelinkovac, AENO i Nelt.

Više fotografija sa dodjele priznanja pogledati OVDJE.