Promjenom izgleda Argeta dokazala da je moderan brand
Nakon sedam godina, Argeta je dobila još jednu transformaciju. Ovaj put riječ je novoj ambalaži koja je ekološki prihvatljivija, ali i lakša za rukovanje. Prije lansiranja novog redizajna, među lojalnim potrošačima ovog delikatesnog namaza napravljeno je veliko istraživanje u regiji koji su svesrdno podržali nove promjene. O svemu ovome govorio je Enzo Smrekar, generalni direktor strateškog poslovnog programa Delikatesni namazi Atlantic Grupe.
1.Nedavno je popularna, delikatesna pašteta Argeta, dobila potpuno novu i modernu ambalažu. Zašto ste se odlučili za ovaj potez?
Argeta je najjači brand u regiji, u kategoriji pašteta. Ljudi je prepoznaju kao moderan i inovativan brand. Kao lider na tržištu moramo stalno ići u korak s vremenom. Posljednja promjena koju je Argeta uvela bila je 2008. godine kada je promijenila izgled. U sedam godina, konkurencija na tržištu naglo je porasla. Neki proizvođači počeli su nas kopirati u obliku ambalaže i dizajna. U svakom slučaju, došlo je vrijeme da Argeta promijeni svoj izgled, te zadrži i ojača percepciju da je Argeta moderan brand. U skladu s tim, s redizajnom u BiH zamjenili smo limene posude sa aluminijskim, što znači da smo 1250 tona metalne ambalaže zamjenili s 420 tona aluminijske ambalaže. U Izoli i Hadžićima, od lanisiranja novog pakovanja, generisali smo 35% manje volumena otpada na tržištu, svaki dan. Spomenut ću i da je aluminij jedan od rijetkih ambalažnih materijala koji se može reciklirati kontinuirano, (vratiti na obradu).
2. Da li je ovo prvo mijenjanje već prepoznatljive linije Argetinog pakovanja?
Kao što sam spomenuo, Argetina prva velika transformacija, koja je bila marketinški podržana bila je u periodu 2007/2008. Mislim da je tada transformacija bila daleko značajnija nego ovaj put. U to vrijeme, nije samo boja promijenjena (iz zlatne u narandžastu), već i oblik ambalaže. Potrošači su tada bili uzbuđeni zbog promijenjenog izgleda, vjerujem da su i ovaj put.
3. Da li ste zadovoljni dosadašnjim feedbackom vaših korisnika?
Prvi utisci naših korisnika su pozitivni. Oni su najviše oduševljeni lakšim načinom otvaranja. Naravno, prije nego što smo lanisrali novi redizajn, napravili smo veliko istraživanje u regiji, gdje smo provjerili njegovu dopadljivost. Nismo željeli donositi velike promjene u izgledu ambalaže bez potvrde naših lojalnih potrošača. Njihovo mišljenje je vrlo važno za nas, tako da smo često koristili na tržištu istraživanja kroz koja smo željeli saznati mišljenja naših kupaca.
4. Argeta nije samo prepoznatljiva po okusu. Lako ju je izdvojiti i po izgledu. Da li ste s novom ambalažom izgubili na prepoznatljivosti ili ste, ipak, otišli korak dalje kada je u pitanju dizajn koji prati savremene trendove?
Vjerujemo da smo otišli korak dalje, što se i očekuje od branda kakav je Argeta. Što se tiče globalnih trendova, pratili smo ih na način da je sada pakovanje puno više “pročišćeno”, a velika prednost je i lakše otvaranje. Čak je i logotip jednostavniji i čitljiviji. Naša prednost je to što je Argeta napravljena od kvalitenih sastojaka, a to smo i htjeli pokazati, čak i kroz ambalažu, zbog toga su na pakovanju prikazani sastojci, a ne korištenje proizvoda, (hljeb sa maslacem).
5. Možemo li očekivati još noviteta u narednom periodu?
Apsolutno. Argeta ostaje aktivan brend. Kao vodeći igrač na tržištu, jednostavno ne možemo priuštiti spavanje na lovorikama, tako da za naše potrošače već pripremamo nove proizvode koji će uskoro biti viđeni na policama.