podizanje svijesti
Privredna komora FBiH u kampanji “Kupujmo domaće”
Akcija kupujmo domaće ima za cilj podizanje svijesti o važnosti kupovine ovakvih proizvoda koje dovode do povećanja ukupne konkurentnosti domaćih proizvoda i očuvanja bh. identiteta
Privredna komora Federacije BiH od samih početaka proaktivno sudjeluje u kampanji „Kupujmo domaće“.
Akcija kupujmo domaće ima za cilj podizanje svijesti o važnosti kupovine ovakvih proizvoda koje dovode do povećanja ukupne konkurentnosti domaćih proizvoda i očuvanja bh. identiteta.
Komora je trenutno u fazi završnih priprema dokumentacije za Projekt vizuelnog označavanja kvalitetnih domaćih proizvoda putem kojeg će se domaćim proizvodima dodjeljivati znakovi “BH kvaliteta“ i “Izvorno domaće“.
Ovaj projekt podrazumijeva kompletnu proceduru od zahtjeva tvrtke za korištenje i upotrebu ovih znakova do izdavanja rješenja o korištenju znakova od mjerodavnih tijela Komore.
Vijeće za vizuelno označavanje i tehničke komisije pri Komori provodit će proceduru provjere uvjeta zainteresiranih tvrtki, proizvoda i usluga za korištenje i upotrebu znakova kvalitete i izvornosti te će predlagati rješenja o dodjeli znakova.
Ustanoviti će se i Registar korisnika znakova te grupacija za unapređenje kvalitete i promociju domaćih proizvoda i usluga.
O svim ovim procesima brigu će voditi Tim za kvalitetu Privredne komore FBiH.
Znakovi kvalitete trebali bi jamčiti kvalitetu proizvoda, ulijevati povjerenje kod potrošača i osiguravati tim proizvodima lakši prodor na domaća i ino-tržišta.
Komora je detaljno sa svojim strateškim partnerima i suorganizatorima i razradila koncept ove kampanje i organizirati će deset akcija u svim kantonalnim centrima u vremenu od 9. juna do 7. jula, poštujući sve propisane sigurnosne i epidemiološke mjere.
Prva promotivna akcija organizira se u Tuzli 9. juna u suradnji sa jednim od strateških partnera akcije, tvrtkom Bingo (Bingo City Center – Tuzla).
Namjera je da se ova kampanja provodi svake godine u svim kantonima, ali svake godine u drugim općinama i gradovima.
-U prvoj godini provođenja ove kampanje odlučili smo se za kantonalne centre – saopćeno je iz Privredne komore FBiH.