Prijeti li propast turističkim agencijama?
Turisti danas usluge i putovanja kupuju na razne načine, pa se postavilo pitanje šta to znači za turističke agencije.
S obzirom na to kako je danas jednostavno rezervisati putovanje, mnogi se pitaju da li su tradicionalne putničke agencije sa svojim katalozima i kartonskim reklamama na izdisaju.
Sudeći po posljednjim istraživanjima, turističke agencije pokazale su se iznenađujuće otpornim.
U Njemačkoj je, na primjer, broj turističkih agencija blago porastao i ima ih gotovo 10.000.
Prema podacima najveće turističke agencije, njemačke TUI, samo 20 posto rezervacija stiže preko interneta.
Potrošači tako preferiraju da sami odaberu pojedinačne letove, ali kada su u pitanju kompleksnija i duža putovanja s više presedanja, agencije su i dalje u velikoj prednosti.
“Oni koji žele sigurnije putovanje vjerovatno će se obratiti agenciji”, kaže iz TUI-a.
Minus je to što agencije mogu biti skuplje. Prostora zasad ima za sve. Turistički portali jači su u ‘last-minute’ ponudi i kratkim putovanjima, a putničke agencije u specijaliziranim putovanjima poput krstarenja, kažu stručnjaci.