optimistična najava
Premijer BPK najavio kad očekuje da bude probijen tunel Hranjen
Podsjećamo, tunel Hranjen prema prvobitnom planu trebao biti izgrađen za oko 90 miliona KM, no taj je novac potrođen za tek oko 30 posto tunela
Radovi na izgradnji tunela Hranjen teku ubrzanom dinamikom, a probijanje tunela bi trebalo biti okončano u naredne tri godine. Kazao je to premijer Bosanskopodrinjskog kantona (BPK) Goražde Edin Ćulov, član Odbora za praćenje realizacije tog projekta.
Ohrabren je trogodišnjim planom JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine. Plan previđa osiguranje 130 miliona KM za tunel Hranjen.
– Realizacija najvažnijeg projekta za BPK Goražde u naredne tri godine ne bi trebala biti upitna jer zahvaljujći planu JP Autoceste FBiH biće osigurana sredstva za nesmetano i svakodnevno probijanje tunela Hranjen – istakao je Ćulov.
Dodao je da se radovi na izgradnji tunela odvijaju ubrzanom dinamikom. Kao i da je uporedo u toku proces eksproprijacije za brzu cestu.
– Uz intenzivnije radove koje izvode vrijedni turski radnici, prema zvaničnim informacijama do sada je iz pravca Goražda iskopano 1.750 metara glavne tunelske cijevi. Iz pravca Prače iskopano je oko 800 metara. To predstavlja skoro polovinu radova kada govorimo o samom probijanju tunela. Iz pravca Prače eksproprijacija na ruti brze ceste je završena, a u toku je za dionicu iz pravca Goražda – precizirao je.
Premijer BPK Goražde naglasio je da će se radovi na izgradnji tunela Hranjen redovno pratiti. Vjeruje da problema u realizaciji ovog projekta u narednom periodu, u smislu nedostatka finasijskih sredstava, ne bi trebalo biti.
Promašaj u procjeni ili?
Na sjednici Vlade FBiH prošle sedmice izdvojeno je novih 20 miliona KM za tunel Hranjen. To je sa prošlogodišnjih 40 miliona KM iznosi 60 miliona KM. Iz JP Autoceste FBiH ranije su pojasnili da je u toku realizacija ugovora koja traje do septembra ove godine te najavili da pripremaju novi tender koji će omogućiti nastavak radova u kontinuitetu, uz napomenu da je finansijska konstrukcija zatvorena i za narednu godinu.
Podsjećamo, tunel Hranjen prema prvobitnom planu trebao biti izgrađen za oko 90 miliona KM, no taj je novac potrođen za tek oko 30 posto tunela. Pitanje je koliko će na kraju građane FBiH zaista koštati njegova izgradnja!