Nova dimenzija
Predstavljanje zvučnog brenda kompanije Mastercard
,Postavili smo ambiciozan cilj, a to je da kreiramo Mastercard melodiju koja će biti jedinstvena i autentična
Mastercard predstavlja svoj zvučni brend identitet, sveobuhvatnu zvučnu arhitekturu kao najnovije unapređenje u evoluciji brenda. Bilo gdje da potrošači dolazili u kontakt sa kompanijom Mastercard – bez obzira da li je to u fizičkom, digitalnom ili glasovnom okruženju – jasna i prepoznatljiva Mastercard melodija osigurava jednostavnu prepoznatljivost. Ova novina dolazi nakon nedavne promjene loga kompanije u simbolično obilježje i dio je kontinuirane transformacije brenda.
,,Zvuk daje novu upečatljivu dimenziju identitetu našeg brenda i predstavlja kritičnu komponentu toga kako će ljudi prepoznavati Mastercard sada i u budućnosti,“ izjavio je Radža Radžamanar, direktor za marketing i komunikacije u kompaniji Mastercard. ,,Postavili smo ambiciozan cilj, a to je da kreiramo Mastercard melodiju koja će biti jedinstvena i autentična, a ipak globalno prilagodljiva svim žanrovima. Ono što je bitno je da naš zvučni brend ne samo što pojačava naše prisustvo, već i odjekuje besprijekorno širom svijeta.”
Globalni odjek, lokalni značaj
Kako bi kreirao melodiju koja će biti zvučno prihvatljiva širom svijeta, Mastercard je sarađivao sa muzičarima, umjetnicima i agencijama iz cijelog svijeta, uključujući i muzičkog inovatora Majka Šinodu iz grupe Linkin Park.
Rezultat je jasna i pamtljiva melodija, prilagodljiva različitim žanrovima i kulturama, što je čini lokalno relevantnom dok i dalje podržava globalnu prirodu brenda. Pored toga, korištenje različitih instrumenata i tempa pomaže da se Mastercard melodija predstavi u nekoliko jedinstvenih stilova, kao što su operski, filmski i plesni, kao i putem brojnih regionalnih interpretacija.
Mastercard melodija je osnova zvučne arhitekture kompanije i biće podržana kroz različite kreativne dosege brenda, od muzičkih numera, zvučnih logotipa i melodija za telefone, do melodije za poziv na čekanju i zvuk prihvata kartice na prodajnim mestima.
,,Ono što mi se najviše dopada kod Mastercard melodije su njena fleksibilnost i prilagodljivost različitim žanrovima i kulturama”, izjavio je Majk Šinoda. „Divno je vidjeti kako se jedan brend izražava kroz muziku kako bi se što bolje povezao sa ljudima.”
Digitalni brend za digitalne korisnike
Očekuje se da će glasovna kupovina dostići vrijednost od 40 milijardi dolara do 2022.[1] godine, zbog čega zvučni identitet ne samo da povezuje brend sa korisnicima kroz jednu novu dimenziju, već predstavlja i alat koji korisnicima omogućava da kupuju, žive i plaćaju u sve više digitalnom i mobilnom okruženju.