influence - brendovi sa stavom
Poznata tema i lokacija devete Brending konferencije “Hack the influence”
Brending konferencija 9 otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrijednosti između brendova i potrošača
Iako je u posljednje vrijeme aktueliziran pojam “Influencera”, istina je da historija bilježi mnoge uticajne pojedince, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovječanstva. Neki su stvarali umjetničke pravce, unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brendove.
Upravo zbog toga će Historijski muzej Bosne i Hercegovine biti savršena lokacija za devetu Brending konferenciju, najavljenu za 31. maj ove godine.
Slogan ovogodišnje Brending konferencije, “Hack the influence”, nije poziv za savladavanje vještine Social Media Influencing-a. Svjetski stručnjaci će na ovogodišnjoj Brending konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influence-a”, koji odlikuje brendove sa stavom.
Brending konferencija 9 otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrijednosti između brendova i potrošača, rješavajući potrebe i izazove društva sa kojim se povezuju i grade nove vrijednosti.
I ove godine će uvaženi stručnjaci i veliki predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između brenda i potrošača, izgraditi upečatljiv uticaj. Biće riječi i o tome kako i zašto formirati brend sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.
Temu “Hack the influence”, svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan “biznis transformator”, Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.
U specijalnom dijelu programa devete Brending konferencije, u sklopu partnerstva sa prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobjednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svjetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentiraju svu raskoš svojih vještina i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rješenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rješenje koje bude odabrano kao najbolje, pobjednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10 000 KM.
Nije neobično da se ovakav događaj smjesti u muzej, budući da je namjena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. maja u Historijskom muzeju BiH, na devetoj Brending konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice. Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird cijeni možete nabaviti odmah na www.branding.ba.