Potpisan ugovor o financijskoj potpori kampanje “Made in BiH”
Federalni ministar trgovine Zlatan Vujanović i predsjednik udruženja “Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH” Admir Kapo potpisali su u ponedjeljak u Mostaru ugovor o financijskoj potpori u realizaciji kampanje “Made in BiH”.
Ovim je ugovorom počela realizacija transfera iz “Tekuće rezerve Vlade Federacije”, Proračuna FBiH za 2017. godinu, u iznosu od 50 000 maraka, potpore promotivnih i programskih aktivnosti Udruženja u realizaciji kampanje “Made in BiH”.
Sredstva su namijenjena za potporu pete kampanje “Made in BiH” koju je u siječnju započelo Udruženje “Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH”, a kojom se građanima u BiH želi podići svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda te na taj način jačati gospodarstvo i ekonomiju u BiH, ali i smanjiti nezaposlenost.
– Kampanjom se želi jednostavno poslat poruka bh. javnosti, dominantno bh. potrošačima i građanima, da razina koju su postigli domaći proizvođači u proizvodnji svojih usluga i proizvoda, jeste izuzetna – istaknuo je federalni ministar Vujanović nakon potpisivanja ugovora financijske potpore.
Kampanjom se također želi predstaviti zvjezdica “Kvalitetan proizvod – proizvedeno u Bosni i Hercegovini”.
-Naša zvjezdica, kao oznaka kvalitete i da je proizvod domaći, oznaka je koja se ne dobiva lako, odnosno, to je oznaka kojoj prethode mnogi certifikati kao što su ISO, HACCP i HALAL te druge relevantne oznake na europskom i svjetskom tržištu – objasnio je ministar Vujanović.
Poručio je kako federalna Vlada želi da bh. proizvođači i gospodarstvo budu konkurentni u izvozu ali da država prvo treba konzumente, potrošače, koji će iskazati svoju lojalnost i svoj potrošački patriotizam.
Dodao je kako je federalna Vlada prepoznala ovu kampanju kao jednu od najkvalitetnijih.
Predsjednik udruženja “Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH” Admir Kapo ocijenio je kako je u trinaest godina koliko Udruženje egzistira te realiziranih više od sedamdeset projekata, koji prvenstveno imaju za svrhu buđenje svijesti bh. građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda, ovo prvi put službeno, da se državna institucija, federalna Vlada, uključila u ovom obimu u projekt.
Po njegovim riječima, projekt ostavlja izuzetno dobro rezultate i dobre beneficije za cjelokupno bh. društvo, a to je povećana kupovina domaćih proizvoda i korištenje bh. usluga, što onda dovodi do ekspanzije i rasta gospodarstva i ekonomije.
Predstavnica bh. kompanije “Violeta” Dijana Marić poručila je kako je kampanja bitna ne samo njima kao kompanijama, nego i da dovodi i do smanjenje nezaposlenosti, odnosno punjenja proračuna ali i stvara ambijent u kojem će mladi ljudi htjeti ostati.