Počinje veliko finale “Vispak Innovation Challenge”
Prije mjesec kompanija Vispak objavila je poziv na izazov u kojem su mogli učestvovati mladi inovatori od 18 do 25 godina te ponuditi idejna rješenja za dva poslovna slučaja: „Zlatna džezva – prenesi tradiciju“ i „Vispak kikiriki – zabava bez granica“.
Prvo takmičenje ovakvog tipa u Bosni i Hercegovini, u kojem su mladi dobili mogućnost rješavanja stvarnih poslovnih problema kompanije Vispak, privodi se kraju.
„ Sretni smo i ponosni zbog činjenice da imamo toliko mladih ljudi željnih izazova. Dobili smo na desetine prijava u kojima su timovi, sačinjeni od tri osobe, putem video prezentacija predstavili najkreativnija rješenja za dva navedena Vispak slučaja. Pored video prezentacija, zadatak im je bio da pristupe izradi stručnih radova na temu koju su odabrali, u pismenoj formi. Imali smo izuzetno težak i zahtjevan zadatak, a to je odabrati najboljih osam timova koji će dobiti priliku za ulazak u veliko finale. Njih osam će se ravnopravno boriti za prva tri pobjednička mjesta koja donose novčane nagrade od 1500 KM, 1000 KM i 500 KM. Pred stručnim žirijem je težak zadatak jer su odabrani timovi bili izuzetno proaktivni i razmišljali su na kreativan način koji je ponudio odlične rezultate“ – ističe Zerina Muco, rukovodioc marketinga i prodaje kompanije Vispak i vođa projekta Vispak Innovation Challenge.
Pored novčanih nagrada, takmičari koji su u finalu, dobit će priliku prakse, pripravničkog angažmana, dodatne edukacije, seminara i ostalih poslovnih mogućnosti u kompaniji Vispak.