Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Počeo treći Sarajevo Marketing Summit

samit9

U organizaciji In Academy i Finance Academy u Sarajevu je počeo treći Sarajevo Marketing Summit.

Tema ovogodišnjeg samita je “Marketing 2020: Usavršite svoje marketinške sadržaje, tehnološke vještine i dosegnite vrhunska iskustva”.

Samit će kroz jednodnevni program marketinškim stručnjacima iz brojnih kompanija iz BiH i regije ponuditi načine na koje će usavršiti svoje marketinške sadržaje, ponuditi različite tehnološke vještine te načine korištenja potencijala u svijetu marketinga.

O tome na koji način preuzeti vodstvo na tržištu pred oko 300 učesnika govorio je Robert Craven, izvršni direktor kompanije The Directors’ Centre i jedan je od vodećih britanskih predavača i konsultanata za brzorastuće svjetske kompanije.

Podsjetio je kako se u svijetu svakog dana korisnicima šalje na milion marketinških poruka te da se poslodavac određene kompanije mora izdvojiti na tržištu kako bi privukao kupca.

“Morate pronaći ono što vas čini drugačijim od ostalih. Postoji strah koji sprečava donošenje bilo kakvih novih odluka, problem je u našim mislima jer nismo hrabri da preuzmemo rizik”, rekao je Craven.

On je predstavio grafiku zasnovanu na novim istraživanjima o poslovanju malih i velikih kompanija.

“Filozofija marketinga nije samo prodaja: plaća se brand, plaća se reputacija, ne samo proizvod. Ne nadmećite se cijenom s drugima, ali ono što možete je da se takmičite kvalitetom, dobrom pričom gdje će ljudi prepoznati vaš proizvod i povezati se s njime. Treba postaviti pitanje: koliko je posao koji radimo zaista dobar?”, istakao je Craven.

Ovaj britanski stručnjak rekao je kako će potrošači u budućnosti živjeti, ponašati se i trošiti drugačije, te da tu spoznaju treba iskoristiti za unapređenje poslovanja u svijetu u kojem digitalno postaje sve zastupljenije.

Predviđeno je da se tokom dana obrate predstavnici velikih i uspješnih kompanija, brandova iz BiH i regije, koji će ponuditi svoja marketinška iskustva.

Bit će riječi o razumijevanju tržišta te problemu traženja najefikasnijih kanala komuniciranja s potrošačima, kako izaći iz okvira domaćeg tržišta i dostići inostrana, kao i o brojim drugim temama.