sarajevo
OREA Art Market u znaku održivosti malih
Sav prihod od ulaznica, kao i 5% od ukupne prodaje, te provizija prilikom kartičnog plaćanja donirani su Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka, a na ovaj način u okviru OREA Art Marketa do sada je prikupljeno više od 33.000 KM
Zimski OREA Art Market i ove godine je pružio sjajnu atmosferu i za učesnike i za posjetioce u Domu mladih u Sarajevu, okupivši najveći broj kreativaca iz BiH i regije.
Pored ponude unikatnih kreacija i rukotvorina i sjajne atmosfere, OREA Art Market je ovaj put bio u znaku održivog poslovanja i ekološke odgovornosti, jer su brendovi okupljeni na ovoj online platformi pioniri u održivom poslovanju, opredjeljeni ka očuvanju prirode, korištenju recikliranih materijala i organskoj proizvodnji.
OREA Art Market otvorila je Amra Džeko, suosnivačica i brand ambasadorica OREA platforme ističući važnost podrške kreativcima i sjajnim poslovnim idejama. OREA Art Market je jedinstveno mjesto za promociju i prodaju unikatnih bh. proizvoda te umrežavanje malih biznisa koji svojim poduzetničkim idejama doprinose jačanju kreativne industrije u BiH ali i sinonim dobre zabave za cijelu porodicu” – istakla je Amra Džeko.
Prilika za male biznise
Podršku naporima u umrežavanju i promociji bh. kreativne industrije dali su Vlada Kantona Sarajevo, Ministarstvo kulture i sporta KS, te Grad Sarajevo i Općina Centar. Prisutnima su se obratili ministar privrede KS Zlatko Mijatović i načelnik Općine Centar Srđan Mandić koji su istakli značaj organizovanja ovakvih događaja koji promovišu poduzetništvo.
Ministar Mijatović je također naglasio da je Art Market jedan unikatan, afirmativan i jedinstven događaj koji okuplja kreativce. “Posebno nas raduje činjenica da OREA brendovi teže održivosti s naglaskom na samozapošljavanje žena što je u skladu sa našim naporima podrške ovoj kategoriji društva” – naglasio je Mijatović.
Osim što pruža priliku malim biznisima da svoje proizvode plasiraju na regionalno i svjetsko tržište, OREA platforma je jedan od pionira u primjeni ESG standarda u Bosni i Hercegovini, s naglaskom na ekološke i društvene aspekte.
To je bio povod održavanja panel diskusije u saradnji s UNDP om, o temama održivog poslovanja te su tom prilikom predstavljeni primjeri tri OREA brenda koji svoj poslovni model temelje na održivosti.
“Iznimno smo ponosni što više od 90% brendova na OREA platformi vode žene, pokazujući snagu ženskog poduzetništva u našoj regiji, a čak 70% njih već primjenjuje ili razmišlja o smanjenju otpada i korištenju održivih materijala u proizvodnji.
OREA Art Market predstavlja priliku da podržimo lokalne biznise, da promovišemo kreativnost i inovaciju te da podržimo naše zajednice u ostvarivanju pozitivnih promjena“– istakao je Ismar Ćeremida voditelj sektora za održivi rast UNDP-a.
S kojim se izazovima u održivom poslovanju susreću te koje prakse i modele primjenjuju, razgovarano je sa predstavnicima tri OREA brenda Shebek, KAUR i Sleep Week koji su se složili da održivost može značajno doprinijeti dugoročnom uspjehu malih brendova jer potrošači postaju svjesniji ekoloških i društvenih problema, a uz to manji brendovi, često imaju veću fleksibilnost i mogu brže prilagoditi svoje proizvodne procese kako bi postali održiviji.
Centralni dio događaja bili su kreativci, ove godine njih 53 sa OREA platforme iz BiH, Hrvatske i Srbije čiji su proizvodi i ovaj put oduševili unikatnim izgledom, kvalitetom i posebnošću, što su bili dovoljni razlozi za vrhunski shopping.
Od odjeće i obuće, torbi, nakita i modnih dodataka, do igrački i drugih proizvoda – jedinstveni su proizvodi koje su posjetioci birali na još jednom OREA Art Marketu.
Mališani su bili zabavljeni u dječijem kutku i devet radionica, posebno uz super zabavni facepainting koje je omogućio Telemach, te osvježenje na štandovima Binga, Vispaka i Lede. UniCredit Bank je obezbijedila POS terminale, a VISA kao platni partner OREA-e darovala je 100 kupaca koji su plaćali VISA karticom.
Mnogo nam znači kontinuirana podrška OREA Art Marketa
Sav prihod od ulaznica, kao i 5% od ukupne prodaje, te provizija prilikom kartičnog plaćanja donirani su Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka, a na ovaj način u okviru OREA Art Marketa do sada je prikupljeno više od 33.000 KM.
“Mnogo nam znači kontinuirana podrška OREA Art Marketa. Želim se zahvaliti izlagačima koji izdvajaju 5% od svake prodaje, ali i posjetiocima koji šire svjesnost u zajednici o pomaganju i podršci ovakvim humanitarnim projektima. Zahvaljujem se na ovim vrijednim donacijama koje nam mnogo pomažu u organizaciji boravka roditelja djece koja se liječe od raka” – istakao je Fikret Kubat – direktor Udruženja “Srce za djecu koja boluju od raka”.
Važnost jačanja kreativne industrije, malih obrtnika održivog poslovanja u BiH i ove su godine prepoznali sponzori koji su već godinama podrška u organizaciji i promociji OREA Art Marketa među kojima su VISA, Telemach, UniCredit Bank, Bingo, Vispak, Hyndai, Inside Furniture, Leda, GAMA AA Security, Inea štamparija, DRESSCODE i Visit Sarajevo, te partneri: Grad Sarajevo, Vlada Kantona Sarajevo, Ministarstvo kulture i sporta KS i Općina Centar Sarajevo.