Objavljen prvi promovitivni spot za legendarni “Ditin” deterdžent 3D
Od dana kada je objavljeno da će proizvodnja u “Diti” biti ponovno pokrenuta, građani BiH su izveli pravu partizansku akciju na društvenim mrežama i uspjeli “zaljuljati” internet.
Akcija je privukla ogromnu pažnju javnosti, a time i najvećih medija u BiH, što je rezultiralo brzim odgovorom trgovačkih lanaca koji su u cijeloj priči prepoznali bespalatnu, a milione vrijednu, medijsku kampanju, te su brzom reakcijom i konkretnim potezima radnicima Dite pružili neophodnu pomoć za nastavak proizvodnje i plasman proizvoda u markete.
Ljudi širom BiH su pokrenuli su samoinicijativno nastavili praviti mini-akcije kako bi širili glas i od prijatelja na društvenim mrežama dobili podršku za radnike Dite i spas fabrike iz ruku privatizacijske mafije, piše portal Frontslobode.ba.
Nakon projekta “SelfieSaDitom“, aktivisti iz Tuzle snimili su i kratki promotivni video za najpoznatiji “Ditini” proizvod, deteržent za suđe 3D.
Kako izgleda pogledajte u video prilogu.