Hoše komerc
Obilježena šesta godišnjica “BH. Korpe”, do sada najmasovnija podrška domaćih proizvođača
“BH. korpa” Hoše marketa i domaći proizvođači danas su se prvog dana ljeta simboličnom podjelom svojih proizvoda zahvalili za povjerenje i podršku koju građani daju kampanji “proizvodimo i kupujmo domaće”
Na stotine domaćih proizvoda mnogobrojnih domaćih proizvođača podijeljeno je danas ispred Hoše marketa na Socijalnom u Sarajevu.
Voda Oaza, štrudle Master, Vispakov smoki, štrudla i krem prutići Lasta, kafa Merka, bademi i lješnjaci Bony, salama Ovako, čokoladno mlijeko Meggle, sredstva za čišćenje i higijenu Max clin, ali i drugi proizvodi kompanija AS Jelah, Dukat Banja Luka, Hoše komerc, Menrpom, EZ Busovača, danas su iz “BH. Korpe” podijeljeni potrošačima čime je još jednom nagrađeno njihovo povjerenje koje pružaju domaćim kvalitetnim brendovima.
-“BH. korpa” Hoše marketa i domaći proizvođači danas su se prvog dana ljeta simboličnom podjelom svojih proizvoda zahvalili za povjerenje i podršku koju građani daju kampanji “proizvodimo i kupujmo domaće”. U šest godina postojanja “BH. Korpe” ovo je do sada bila najmasovnija podrška domaćih proizvođača. Često se može čuti kako “kupujmo domaće” nema budućnost. Naša “BH. Korpa” i naše opredjeljenje da dajemo podršku i prednost domaćim kvalitetnim brendovima najbolji su demant takvim stavovima. Potrošači daju sve više prednost domaćim proizvodoma, i to je trend koji je u posljednje vrijeme sve više primjetan – navode iz kompanije Hoše komerc.
Hoše komerc, domaći je tržni lanac sa najdužom tradicijom, poznat po tome da podržava domaće proizvođače. Projekat “BH. korpa” jedinstven je po tome što već šestu godinu bez prestanka, 365 dana u godini, pruža podršku domaćim proizvođačima. Do sada je po povoljnim akcijskim cijenama iz “BH. Korpe” u korpe potrošača otišlo na hiljade artikala od oko 100 domaćih proizvođača.
Projekat “BH. korpa” Hoše komerc marketa pokrenut je 2017. godine u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova. Samo zato jer su se našli u “BH. korpi”, indeks prodaje je znao rasti i do 100 posto.
-“BH. Korpa” Hoše marketa svakih 15 dana na akciji nudi pet domaćih proizvoda. Osim što nudi domaće, “BH. korpa” i svojim izgledom, tj. šarama bosanskog ćilima, podsjeća na bogato kulturno nasljeđe Bosne i Hercegovine – navodi se u saopćenju kompanije Hoše komerc.