Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Humana misija

Oazin Djed Mraz priprema paketiće za djecu bez roditeljskog staranja

oaza djeda mraz.jpg

Konzum i Mercator su, kroz svoje poslovanje, dugoročno opredijeljeni u pružanju podrške mališanima kojima je pomoć potrebna kroz niz samostalnih projekata, a ističu kako se posebno raduju kada su u prilici slične projekte realizovati sa svojim dugogodišnim poslovnim partnerom Oazom

Tešanjska kompanija Oaza prošle godine realizovala je uspješnu kampanju u kojoj je obradovala 400 mališana iz domova za nezbrinutu djecu širom BiH novogodišnjim paketićima. Oaza je i ove godine u službi Djeda Mraza, a u ovoj humanoj misiji mogu učestvovati svi građani i potrošači koji u Konzumu i Mercatoru kupe bocu Oaza vode od 0,5L. Kampanja traje do 31.12. nakon čega će se, od odvojenih sredstava, pripremiti novogodišnji pokloni za ovu ugroženu kategoriju.

„Neizmjerno smo ponosni što smo prošle godine izmamili osmijeh i radost dječici u domovima širom BiH i to je bila kampanja koja nam je na poseban način obilježila kraj godine. Sa našim vjernim poslovnim partnerima, Konzumom i Mercatorom, odlučili smo ponoviti ovu humanu kampanju u kojoj mogu učestvovati svi naši potrošači kupovinom Oaze i na taj način doprinjeti da paketići stignu u ruke djeci u domovima za djecu bez roditeljskog staranja. Vjerujemo da će i ove godine biti veliki odziv“, istakla je Senida Medić, brend menadžer kompanije Oaza.

Konzum i Mercator su, kroz svoje poslovanje, dugoročno opredijeljeni u pružanju podrške mališanima kojima je pomoć potrebna kroz niz samostalnih projekata, a ističu kako se posebno raduju kada su u prilici slične projekte realizovati sa svojim dugogodišnim poslovnim partnerom Oazom.

„Vjerujem da će naša široka maloprodajna mreža koja broji više od 250 Konzum i Mercator prodajnih objekata u BiH omogućiti dostupnost Oaza proizvoda velikom broju naših potrošača koji žele malim gestama podržati ovaj projekat kako bismo zajedno ove praznike učinili radosnim mališanima bez roditeljskog staranja, pokazali im da smo uvijek tu za njih i da nisu sami“, izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora.