Novi projekt Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa
Šesti Coca-Cola Sarajevo Holiday Market pokrenuo je novi projekt Coca – Cola Sarajevo Holiday Market TV, s ciljem da se promovira Grad Sarajevo kao zimska turistička destinacija i da se što kvalitetnije prenesu i dočaraju zimska i praznična atmosfera u gradu.
Kreativni tim snimatelja, dizajnera, PR i montažera Marketa svakodnevno kamerama i dronom bilježi najbolje trenutke naljepše sarajevske zimske bajke, a videa sa dešavanjima od prethodnog dana i najavama sljedećeg se svakodnevno emitira na posebno kreiranom kanalu Market TV: VIDEO i društvenim mrežama.
Prva izdanja Coca – Cola Sarajevo Holiday Market TV-a naišla su na odlične reakcije na društvenim mrežama i u medijima, kojima su potpuno data na korištenje, kako bi i oni dali svoj važan doprinos u kreiranju praznične slike grada, saopćili su iz Press službe Sarajevo Holiday Marketa.
Želja organizatora je da i sugrađani s ponosom distribuiraju ove trominutne klipove i na taj način i sami učestvuju u promociji Sarajeva.
Videa Grada Sarajeva u prazničnom ruhu 6. Coca-Cola Sarajevo Holiday bit će distribuirana i u regionu.
Jedan od primarnih razloga osnivanja Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa, još prije šest godina, bio je da se poboljša zimska turistička ponuda Grada, te da se on i po prazničnoj atmosferi svrsta na listu evropskih metropola.
Nakon što se pet godina odvijao na Trgu “Alija Izetbegović” i formirao već prepoznatljiv imidž među Sarajlijama i turistima, omiljeni praznični market Sarajlija preselio je na mnogo veću lokaciju – park Hastahana na Marijn Dvoru, s ciljem da se uvede više sadržaja, ali i da se promovira i oživi ova, do sada, zapuštena lokacija.
Šesti Coca-Cola Sarajevo Holiday Market traje do 14. januara, 2017. godine.