Nova usluga ASA osiguranja: Isplata štete u roku od 24 sata
ASA osiguranje potpisnik je Sporazuma o uslužnom rješavanju materijalnih šteta iz osnova automobilske odgovornosti.
Za klijente ASA osiguranja ovaj Sporazum znači još brže rješavanje odštetnih zahtjeva iz osnova obaveznog osiguranja od automobilske odgovornosti. Naime, ukoliko je klijent ASA osiguranja oštećen i ima potraživanja za materijalnu štetu od drugog društva za osiguranje koje je potpisnik Sporazuma, štetu će prijaviti i svoja potraživanja naplatiti direktno od ASA osiguranja. Na ovaj način, osim brže i efikasnije isplate štete, o klijentima i njihovim pravima na naknadu štete brine njihova matična osiguravajuća kuća.
ASA osiguranje je jedino domaće osiguravajuće društvo koje je potpisnik Sporazuma, a prema riječima Predsjednika Uprave Feđe Morankića, ovo je vrlo važan korak koji vodi ka kreiranju uređenijeg tržišta obaveznog osiguranja od automobilske odgovornosti u BiH. „Čast nam je i zadovoljstvo što smo dio osnivačke, pokretačke snage koja je uložila energiju i trud te kreirala Sporazum o uslužnom rješavanju šteta iz osnova obaveznog osiguranja od automobilske odgovornosti. Radi se o historijskom sporazumu koji će u srednjem i dugom roku zasigurno promijeniti prirodu bussines-a automobilskog osiguranja i olakšati proces prijave i rješavanja šteta za sve osiguranike u našoj zemlji“, izjavio je Morankić ističući da je ovo vrlo važan pomak za sve klijente ASA osiguranja uzimajući u obzir da je ASA osiguranje i prva osiguravajuća kuća u našoj zemlji koja svojim klijentima omogućava isplatu štete u roku od 24 sata.
„Uvođenjem usluge „Brza šteta“ našim klijentima smo uštedjeli vrijeme ali i smanjili brigu o troškovima popravke vozila. Upravo ovim Sporazumom naša usluga dobija još više na snazi, jer naši klijenti neće voditi brigu o brzini isplate štete od strane drugih osiguravajućih kuća već će sve prepustiti svom osiguranju, ASA osiguranju“, izjavio je Morankić.