Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Lumiwings

Nova aviokompanija iz Tuzle bi trebala letjeti na šest destinacija u EU, poznate cijene karata

Foto: Arhiv

Kada je u pitanju Lumiwings, u zimskom redu letenja trebali bi imati šest linija iz Tuzle, a već od marta naredne godine taj broj bi bio povećan na deset

Predstavnici grčke aviokompanije Lumiwings do kraja ove sedmice trebali bi doći u Tuzlu na potpisivanje ugovora s Upravom Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT) te početi obavljati letove za četiri zemlje Evropske unije, a u perspektivi i za turski Istanbul, piše Faktor pozivajući se na pouzdane izvore.

Plan je da ova kompanija bazira jedan avion u Tuzli te da lete za Švedsku, Dansku, Nizozemsku i Njemačku. MAT ima odobrenje za letove za Istanbul tri puta sedmično, ali je ta dozvola naslovljena na Air Montenegro, pa da bi tu liniju preuzeo Lumiwings, morat će doći do promjene.

Na javni poziv za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uspostavu aviolinija sa Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT), koji je istekao u petak, pored Lumiwingsa, javila se i kompanija Air Montenegro, ali je njihova ponuda, kako saznajemo, bila cjenovno previsoka.

Kada je u pitanju Lumiwings, u zimskom redu letenja trebali bi imati šest linija iz Tuzle, a već od marta naredne godine taj broj bi bio povećan na deset. Cijene karata, kako se saznaje, trebale bi biti na nivou na kojem su trenutno cijene karata Wizz Aira za evropske destinacije.

Bazirat će jedan avion u Tuzli

Lumiwings će bazirati jedan avion u Tuzli. Tuzla je za subvencije letova predvidjela 1,27 miliona eura.

Aerodrom je prvobitno planirao imati 20 letova sedmično sa baziranim avionom, pa ostaje za vidjeti hoće li se to desiti. Kako Wizz Air ima 9 letova za Tuzlu, ovo bi značilo 29 sedmičnih letova, manje nego prošle zime kada je Tuzla imala 34 leta, no ne bitno manje.

Ipak Lumiwings sigurno neće imati load faktor kao Wizz Air, a i operira bitno manji aviona, pa će broj putnika pasti, no neće se svesti na 150-170.000 koliko bi bilo da Tuzla nije iznašla rješenje, piše avio-portal Zamaaero.

Tuzla se ozbiljno trudila pronaći rješenje. Intenzivno su pregovarali sa Trade Airom i Air Montenegrom. Nalaženje Lumiwingsa je istinski „out of box“ rješenje.

Lumiwings u floti ima samo dva aviona, jedan Embraer E195LR sa 118 sjedala koji je star 13,1 godinu i jedan Boeing 737-700 sa 149 sjedala koji je star 20,5 godina. Kompanija je upravo iz flote izbacila B737-300.

Iskreno za Tuzlu bi bolji bio E195, no i 737-700 nije loša opcija. Kompanija ima sjedište u Grčkoj (Atina), a leti iz Italije (Fogglia) gdje ima pet cjelogodišnjih linija na domaćim letovima unutar Italije, te jednu sezonsku inozemnu liniju, prema Mostaru.