Nositelji uspjeha Nobela su uposlenici, a najbolja referenca zadovoljni kupci
Nobel Corporation iz Mostara učestvovao je na nedavno održanom Privrednom sajmu ZEPS u Zenici, a iz kompanije ističu da su više nego zadovoljni postignutim rezultatima.
– Nobel Corporation već tradicionalno sudjeluje na ovom sajmu. Budući da sajam ide u korak s početkom sezone grijanja, fokus je uvijek na našim konvektorima i radijatorima. Ove godine na sajmu smo predstavili dva nova modela konvektora, F119 i F129. Svi posjetitelji sajma imali su priliku dobiti na licu mjesta profesionalne savjete o grijanju prilagođenom za njihov dom. Ono što s ponosom možemo istaknuti jeste činjenica da je naš štand posjetio veliki broj naših starih kupaca koji su se na temelju svog dosadašnjeg iskustva s Atlantic uređajima odlučili za kupovinu novih modela, kao i novih kupaca, partnera i prijatelja, kazala je Anđela Petrović, koordinatorica marketinga u Nobelu.
Inače, Nobel Corporation u svojoj ponudi ima četiri različita programa: Atlantic program grijanja, Atlantic bojlere, filtere i sisteme za filtriranje vode te sisteme za uštedu vode i energije.
– Generalni smo uvoznici Atlantic konvektora, radijatora i bojlera za Bosnu i Hercegovinu. Upravo po Atlantic konvektorima smo postali prepoznatljivi na tržištu. Ono što svakako moramo istaknuti jeste da u ponudi imamo proizvode koji nude rješenje čiste vode za kućanstva, ali i za tretiranje vode u većim, industrijskim sistemima. Nažalost, svjedoci smo kako sve veći broj gradova u BiH ima velike probleme s vodom. Samim time svakim danom raste svijest o potrebi za filerima za vodu.
Tokom prošle godine postali smo partner Xylema koji je svjetski lider u tretiranju vode u više od 150 država svijeta. Kako bi zadovoljili potrebe tržišta za čistom vodom sarađujemo i s brojnim drugim proizvođačima kao što su: Atlas, Aquafilter, PurePro i drugi, istakla je Petrović, te dodala:
– Svjesni smo da za uspješnu kompaniju nije dovoljno imati samo kvalitetan proizvod. Ključno je ulagati u ljudske resurse na pravi način. Tako možemo reći i kako su upravo zaposlenici nositelji uspjeha Nobela, a naša najvrijednija referenca svakako su zadovoljni kupci. Ove godine slavimo punoljetnost. Iza nas je nezaboravnih 18 godina koje su nam donijele brojna poslovna priznanja od kojih je jedno i nagrada za Najbolju kompaniju BiH u malom biznisu.
Petrović ističe da će poslovne rezultate sumirati krajem godine budući da je sezona grijanja tek počela.
– Ono što za sada možemo istaknuti jeste da je iza nas izuzetno produktivno i uspješno razdoblje. Nobel je u ovoj godini postao nositelj nagrade „Zvijezda bonitetne pouzdanosti“ koja je potvrda našeg dugogodišnjeg rada. To priznanje za nas ima posebnu vrijednost jer je upravo pouzdanost jedna od najvažnijih kategorija za stabilan rast i razvoj, posebno kada poslujete na tržištu turbulentnom kao što je ono u BiH, smatra Petrović.
Nobel u svom vlasništvu ima i poslovni portal Manager.ba koji je također zabilježio značajne uspjehe u prethodnoj godini.
– Radi se o specijaliziranom portalu koji je poseban po tome što je prvi poslovni portal u regiji koji ne objavljuje loše vijesti i vijesti iz politike. Naš portal je tokom ove godine bio partner prilikom organiziranja značajnih događaja. Krajem marta 2017. Manager.ba je kao partner IFC-a, organizirao trening za osnivače kompanija iz Hercegovine, s predavačima iz Washingtona i naše regije. Posebno smo ponosni i na nedavnu saradnju portala sa Sarajevo Film Festivalom u organizaciji kina na otvorenom u Mostaru, kaže Petrović.
Planovi za budućnost
Nobel u budućnosti nastavlja započetim kursom. U sljedećem mjesecu Manager.ba će se pojaviti u novom dizajnu i s kvalitetnijom tehničkom podrškom. Nobel-ovi planovi sa Xylem-om u BiH su ozbiljni i dugoročni. Radi se o tehnički jako zahtjevnim sistemima za tretiranje vode čija je primjena neupitna u vodovodima, industriji hrane i pića, ugostiteljstvu, industriji…
Novi proizvodi iz Atlantica, s tehničkim i dizajnerskim iskoracima će ponovo podići ljestvicu za cijelu konkurenciju.
– U planu za sljedeću godinu je saradnja s nekoliko fakulteta, kako bi se studenti već kroz školovanje upoznavali s najnovijim trendovima u oblasti tretiranja vode i zaštite okoliša. Nobelov slogan je „Rješenja za ugodan život“ i to je upravo onom čemu oduvijek težimo i čemu ćemo nastaviti težiti. Naši kupci i korisnici su naša najveća vrijednost i naš cilj je učiniti njihov život jednostavnijim i ugodnijim. To je ukratko i misija naše kompanije.
S druge strane, putem našeg poslovnog portala Manager.ba nastavit ćemo raditi na povezivanju poduzetnika u Bosni i Hercegovini te na promociji priča koje doprinose boljoj i pozitivnijoj slici naše države, ističe Anđela Petrović.