Sweden/USAID FARMA II
Nastavlja se kampanja “Hrana gurmana”
Lokalne delicije mogu biti sjajni pokloni koji će dolazeće praznike pretvoriti u posebne dane ispunjene radošću i autentičnim okusima, izjavio je Miran Karić
Sweden/USAID FARMA II projekt danas je ponovo pokrenuo kampanju Hrana Gurmana. Njen cilj je da promoviše prodaju i podrži oko 200 malih preduzeća da se lakše nose sa negativnim ekonomskim posljedicama pandemije COVID-19.
Projekat je drugu faza kampanje pokrenuo uoči praznične sezone kako bi potrošačima u BiH još jednom skrenuo pažnju na lokalno proizvedene delicije i povezao ih se sa domaćim proizvođačima visokokvalitetne hrane, specijaliziranim prodavnicama koje nude njihove proizvode i restoranima koji u svojoj kuhinji koriste domaće sastojke.
„U vrijeme praznika svi bismo trebali podržati domaće proizvođače. Lokalne delicije mogu biti sjajni pokloni koji će dolazeće praznike pretvoriti u posebne dane ispunjene radošću i autentičnim okusima“, izjavio je Miran Karić, šef kuhinje popularnog restorana u Sarajevu, Dos Hermanos. „Siguran sam da niko od nas koji živimo u BiH nije imao priliku da isproba baš sve što naši proizvođači nude, a ovo je sjajno vrijeme za jedno takvo istraživanje“.
Prva faza kampanje je trajala od 1. jula do 25. septembra i dosegla je do više od 650.000 ljudi putem svojih pet kanala na društvenim mrežama. Ona je uključivala dnevne objave, viralne video sadržaje, nagradne igre, vijesti i članke. Promovisala je 146 malih preduzeća, uključujući 109 proizvođača, 20 prodavnica i 17 restorana.
U drugoj fazi kampanje nastaviće se koristiti postojeći komunikacijski alati, a biće uvedeno i nekoliko novih. Kampanja će uključiti još najmanje 50 novih proizvođača i 13 restorana, uz nastavak promocije ranije uključenih malih biznisa.
Kampanja uključuje i interaktivnu online Mapu Hrana Gurmana koja je zabilježila više od 5.000 posjeta i Biznis katalog koji nudi osnovne informacije o malim biznisima, njihovim proizvodima i dostupnosti istih. Dok će se ovi sadržaji i dalje ažurirati, u okviru kampanje će biti izrađena i samostalna web stranica www.hranagurmana.ba.
Pet društvenih medija koje kampanja koristi su Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i YouTube.
Materijali razvijeni u toku kampanju dostupni su i na web stranici FARMA II na https://www.farmabih.ba/bs/hrana-gurmana.