Marketinška i kreativna industrija
Na Branding konferenciju u Sarajevu stiglo više od 600 profesionalaca

Kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey Davor Bruketa naglasio je da je ova konferencija najznačaniji brending događaj u regiji i da mu je čast što ima vlastitu prezentaciju
Direktor agencije Via Media Haris Mujanović izjavio je na “Branding konferenciji” da je ponosan što je Sarajevo danas centar marketinške i kreativne industrije u regionu, zahvaljujući spomenutoj manifestaciji koju je organizovala ta agencija.
-I sama ova konferencija je uspjela postati svojevrstan brend koji je u Sarajevo doveo vrhunske svjetske stručnjake iz tih oblasti, a više od 600 profesionalaca danas je imalo priliku razmjenjivati znanja i iskustva – rekao je Mujanović.
Dodao je da je posebno sretan što su danas prisutni skoro svi predstavnici marketinških agencija u BiH, kao i najvećih oglašivača i medija, što znači da su uspjeli okupiti čitavu scenu kako bi razgovarali o budućnosti struke.

Kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey Davor Bruketa naglasio je da je ta konferencija najznačaniji brending događaj u regiji i da mu je čast što ima vlastitu prezentaciju.
Istakao je da je iskustvo tim veće jer na konferenciju dolaze neki od najvećih stručnjaka na globalnom nivou iz te oblasti.
Rukovodilac društvenih i kreativnih sadržaja kompanije Ryanair Michael Corcoran kazao je da je impresioniran današnjom konferencijom, iako je u proteklih par godina prusustvovao na nekoliko sličnih događaja.
Poručio je da bi se na konferenciji mogao pojaviti ponovo, ukoliko nije previše dosađivao učesnicima svojom prezentacijom.