Univerzitet "Džemal Bijedić"
Mostarski studenti kreirali marketing strategije i kampanje za bh. kompanije
Studenti su radili na koncipiranju istraživačkih studija i marketing projekata za poslovne partnere i prijatelje Studija, ti projekti su obranjeni i spremni za realizaciju od strane poduzeća, odnosno sudionika u projektu
Studenti druge godine studija Poslovna informatika Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru (UNMO) nakon višemjesečnog rada predstavili su svoje marketing planove za četiri različite kompanije iz Bosne i Hercegovine.
Studenti su radili na koncipiranju istraživačkih studija i marketing projekata za poslovne partnere i prijatelje Studija, ti projekti su obranjeni i spremni za realizaciju od strane poduzeća, odnosno sudionika u projektu, priopćeno je iz Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru.
Izviđajna, opisna i uzročna istraživanja praćena izradom marketing strategija i kreativnih rješenja, a pod vodstvom predmetnog nastavnika Veldina Ovčine i više asistentice Amele Piralić, predstavljena su u prostorijama Ekonomskog fakulteta UNMO-a.
Četiri tima predstavila su svoje marketing planove za četiri različite kompanije iz BiH, a među njima su “#somuninthegym” na kojem su radile Edina Voloder, Dženana Gutošić, Selma Mrndžić i Elma Kapić, zatim “Zlatna džezva – Najbolji užitak uz zlatni napitak” na kojem su radile Eldina Delić, Amna Grcić, Emina Kezo, Harisa Obad, Inela Ćušić i Mia Alispahić, “OldbridZ – Hladnija od Neretve” na kojem su radili Kenan Balavac, Amir Šantić, Ćamil Balavac, Marko Batinić i Aid Kudra te “HEPOK – Kvalitet iz kamena”, na kojemu su radili Aldina Teletović, Nađa Sinanović, Aidin Bašić, Alija Fajić i Mirza Voljevica.
“Ovo je bila izvrsna prilika da primijenimo sva znanja koja smo stekli iz područja marketinga, a u izradu marketing plana uložili smo mnogo truda koji se na kraju isplatio. Izdvojiti toliko vremena i uložiti energiju u izradu velikog broja menadžment i marketing alata nije bilo zamorno nego poprilično zabavno jer smo usput mogli pokazati svu svoju kreativnost”, kazala je studentica Poslovne informatike Edina Voloder.
Menadžment studija Poslovna informatika naglasio je kako će sa zadovoljstvom pratiti realizaciju marketing kampanja i svjedočiti unaprjeđenju prodaje i zadovoljstva ciljnih skupina kojima su projekti i usmjereni.