Mladi kreativci kroz takmičenje ‘Young Lions’ postaju dio globalnih trendova
Bosna i Hercegovina će 2. juna imati pobjednika prvog izdanja takmičenja „Young Lions“ koje organizuje agencije Via Media u sklopu Brending konferencije.
Haris Mujanović, account direktor agencije Via Media, na konferenciji za novinare u Sarajevu je kazao da se radi o takmičenju za mlade i kreativne advertising profesionalce starosti do 30 godina.
„Young Lions BiH“, kako je dodao, ne predstavlja smo uzbudljivo takmičenje, već i projeket društveno odgovornog karaktera. Mladi advertising profesionalci imaju priliku da kroz takmičenje pokažu svu svoju kreativnost i sačine kampanje javnog zagovaranja za određeni društveni problem. Klijent za koga se kreira kampanja je neprofitna humanitarna ili organizacija civilnog društva koja sve producirane materijale dobija na korištenje bez naknade.
– Mladi kreativci kroz ovo takmičenje postaju dio globalnih trendova i pobjednički tim će imati priliku da odmjeri snage s najvećim kreativcima širom svijeta. Dosad je prijavljeno osam timova koji su sastavljeni od po dvoje profesionalaca iz agencija, a takmičari dolaze iz čitave BiH – naveo je Mujanović.
UNICEF, kao vodeća organizacija za promoviranje prava djece i njihove zaštite, prepoznala je značaj i osigurala podršku, tako da će biti generalni pokrovitelj i partner takmičenja „Young Lions“.
Predstavnica UNICEF-a u BiH Geeta Narayan je kazala da im je čast i zadovoljstvo učestvovati u projektu koji među ostalim promoviše prava djece.
– Kreativnost i inovacije su uvijek bili neki od pravaca našeg djelovanja i takmičenje je prilika da ih i ovaj put promovišemo – kazala je Narayan dodajući da su odabrane teme zanimljive, kreativne i inspirativne.
Sedma Branding konferencija bit će održana 2. juna u sarajevskom Domu mladih i na jednom mjestu okupit će svjetski etablirane stručnjake iz oblasti brandinga i marketinških komunikacija.