Miletić za Fokus.ba: Eurovip je počeo kao mala porodična firma, a izrasli smo u lidere
Bh. kompanija Eurovip, čiji uspjeh počiva na dobro poznatom brandu “Café Brazil”, počela je s radom u septembru 1990. godine. Upravo je 28 godina poslovanja bio jedan od povoda za intervju sa Hrvojem Miletićem, voditeljom prodaje u ovoj kompaniji.
Miletić je za Fokus.ba govorio o tržištu kafe u BiH, poslovnim rezultatima i planovima, cijeni kafe itd.
Kakva je trenutno pozicija Brazil kafe na tržištu BiH i koliko ste zadovoljni u tom pogledu?
Cafe Brazil je jedan od lidera u prodaji tradicionalne kafe na tržištu Bosne i Hercegovine. Naši proizvodi su zastupljeni na policama svih trgovačkih lanaca koji egzistiraju na našem tržištu. Prema tržišnom udjelu u segmentu prodaje tradicionalne kafe, trenutno smo brand broj 2 na tržištu BiH.
Mi smo krenuli kao jedna mala porodična firma i izrasli smo u jednog od lidera u ovom segmentu, a sve zahvaljujući našem predanom i profesionalnom radu, te vrhunskoj kvaliteti naših proizvoda.
Naši konkurenti su firme koje imaju jako veliku tradiciju, tako da smo zadovoljni sa onim što smo postigli i gdje se trenutno nalazimo. Naravno da uvijek može bolje, te se mi svakodnevno maksimalno trudimo kako bi ostvarivali što bolje rezultate.
Koliko ste zadovoljni sa prvih osam mjeseci ove poslovne godine i koji su planovi za naredni period?
Za prvih osam mjeseci ove godine bilježimo bolje rezultate u odnosu na prvih osam mjeseci u prošloj godini. Kada se uzme u obzir da nažalost sve više ljudi odlazi iz BiH i samim tim se smanjuje broj potrošača, onda ovi dobri poslovi rezultati u ovoj godini još više dobivaju na značaju.
Šta je ono što izdvaja Brazil kafu od konkurencije?
Cafe Brazil je mješavina nekoliko osnovnih vrsta sirove kafe prema originalnoj domaćoj recepturi od kojih svaka vrsta svojim okusom daje ono “nešto” što se na kraju stapa u vrhunsku aromu karakterističnu za Cafe Brazil. Stroga kontrola ulazne sirove kafe, potpuno kompjuterizirani proces prženja i mljevenja garantuje uvijek vrhunsku kvalitetu Cafe Brazil.
Tokom 2016. godine cijene kafe su zbog suše naglo porasle na svjetskom tržištu. Kakva je trenutno situacija u ovom pogledu?
Trenutno je stabilna cijena sirove kafe. Međutim, radi se o berzovnoj robi tako da odnos ponude i potražnje diktira cijenu. Jednostavno nekada se može stvarati umjetna potražnja kako bi se povećala cijena neke robe na svjetskom tržištu. Isto tako, na cijenu kafe na našem tržištu značajno utječe i odnos valuta, američkog dolara i eura.
Koji proizvodi Brazil kafe su najtraženiji, a za koje očekujete veći proboj na tržištu u naredom periodu?
Naši najtraženiji proizvodi su oni iz segmenta tradicionalne kafe za domaćinstvo gdje smo i među liderima na tržištu Bosne i Hercegovine. U narednom periodu ćemo se truditi da i ostali naši proizvodi, segment instant napitaka ostvare bolji tržišni udio.
U proteklom priodu darovali ste niz poklon paketa različitim kategorijama stanovništva. U kojoj mjeri ćete u budućnosti biti posvećeni društvenoj odgovornosti?
Kao društveno osjetljiva i odgovorna firma, konstantno sudjelujemo u pomaganju različitih kategorija stanovništva. I u budućnosti ćemo također nastaviti sa našim društveno odgovornim djelovanjem te pružanjem pomoći humanitarnim, kulturnim, sportskim organizacijama i svim kategorijama stanovništva.