"Empress"
Mensura i Andisa kreirale bh. brend opreme za rad u vrtu
Nakon prve godine poslovanja kompanija već broji 15 radnika u proizvodnji
Dvije prijateljice, Mensura Sušić i Andisa Kubat, odlučile su da ujedine svoje iskustvo i kapacitete, te su osnovale kompaniju “Empress”, okupivši mladi tim stručnjaka s ciljem da pokrenu jedinstvenu proizvodnju zaštitne odjeće, kućnog dekora, posteljina i drugih proizvoda od tekstila.
Nakon prve godine poslovanja kompanija već broji 15 radnika u proizvodnji, a njihovi stalni kupci su građevinske, naftne i zdravstvene kompanije. Međutim, tu se ne zaustavlja širenje posla, kompanija je nakon zabilježenih pozitivnih rezultata u početnoj fazi poslovanja odlučila napraviti zaokret i izaći sa vlastitim brendom.
– Radimo već dugo na principu “lohn” poslova, proizvodnje za druge brendove, ali smo se sada odlučili odvažiti i pokrenuti vlastitu kolekciju proizvoda za rad u vrtu “Queen of Garden”. Preko dijasporske zajednice, ali i preko naših drugih partnera u svijetu imamo razvijene kanale prodaje i plasiranja proizvoda na međunarodno tržište. “Queen of Garden” će biti dostupni u prodajnim lancima. Proizvode ćemo učiniti dostupnim online preko različitih web platformi i društvenih mreža – kazala je Mensura Sušić.
Sušić i Kubat poručuju da je ovo priča o uspjehu, a da je ista nastala iz želje da jedna žena pomogne drugoj na putu da ostvare nešto novo i ohrabre bosanskohercegovačku kreativnost i inovativnost.
– Brend “Queen of Garden” je inovativna ideja čijom bi se realizacijom došlo do proširenja asortimana proizvoda, te uvođenja nečeg novog na tržištu. Ideja kreće u savremenom dobu kada se mijenja svijest ljudi koji nastoje provoditi više vremena u prirodi i zdravom okruženju, radije nego u kancelarijama ili zagušljivim mjestima. Uzimajući u obzir ovu činjenicu i susrećući se sa ženama koje rade u vrtovima, baštama ili cvjetnjacima uočili smo nedostatak adekvatne, unikatne i inovativne opreme za rad. I tako je krenula ova priča. U saradnji sa USAID Projektom “Diaspora Invest” želimo stvoriti prostor za dodatna ulaganja i zapošljavanje koje će omogućiti uspjeh našeg brenda – napominje Kubat.
Odjeća i oprema linije “Queen of Garden” namijenjena je za vrt i baštu, te će biti izrađena prema najnovijim evropskim standardima od viskotehnoloških i inovativnih materijala, koji uz udobnost pri nošenju pružaju optimalnu zaštitu prilikom rukovanja sa različitim alatom.
– Asortiman proizvoda obuhvata uglavnom cvjetne dezene inspirisane modernim notama, te ćemo uskoro predstaviti radne kombinezone, hlače i šorceve, majice, kecelje, kaiševe i torbice za alat. Sa linijom “Queen of Garden” planiramo na tržište izaći u proljeće ove godine – kazala je Kubat.
Dodaje da je namjera kompanije proširiti se i na inostrano tržište gdje postoji potražnja za ovakvom vrstom proizvoda, s akcentom na Hrvatsku i Austriju.
– Želimo da se ovaj brend vezuje za rad u zajednici. Da vraćamo gradovima i selima u kojima smo prisutni, zato pozivamo škole i udruženja da nam se jave, kako bismo pokrenuli pozitivne priče u našoj zemlji – dodala je Sušić, saopćeno je iz Projekta “Diaspora Invest”.