Lactalis BH “Šampion poduzetništva”
Lactalis BH, u okviru koje posluje domaća mljekara Inmer iz Gradačca, jedna je od onih kompanija koje su u protekloj godini državi BiH uplatile najviše poreza i doprinosa te je zbog toga na nedavno održanoj ceremoniji dodjele priznanja “Šampion biznisa TK za 2015. godinu” proglašena “Šampionom poduzetništva Tuzlanskog kantona”.
Kriterij za odabir nagrađenih kompanija bili su zvanični podaci Porezne uprave i Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim porezima i doprinosima. Osim Lactalisa BH, nagrađena je još 21 firma iz Tuzlanskog kantona za uredno i na vrijeme izmirivane obaveze prema državi i radnicima.
Priznanje je rezultat projekta “Pozitivna ekonomija za 2015. godinu” kojeg su realizirali uredništvo lista BH Glas i Vlada Tuzlanskog kantona, s ciljem afirmacije uspješnih kompanija iz privatnog i državnog sektora ovog kantona.
“Ovo priznanje potvrda je odgovornosti prema našim uposlenicima prije svega, ali i naše opredjeljenosti za jačanjem bh. ekonomije. Samo urednim poslovanjem na tržištu se stvaraju nove prilike, država stiče kapacitete za ukupni napredak, a jača država ujedno znači i bolji okvir za rad privatnog sektora. Naše odgovorno poslovanje podrazumjeva stalno ulaganje i unaprjeđenje kako proizvodnih procesa i poslovanja, tako i doprinosa lokalnoj i široj društvenoj zajednici”, ističu iz Lactalisa BH.
Podsjećamo, za gradačačku mljekaru Inmer 2015. godina bila je rekordna u više segmenata poslovanja. Uspješna poslovna godina ogleda se u porastu proizvodnje za oko 10% u odnosu na 2014. godinu, što je rezultat konstantnog ulaganja u tehnologiju, opremu i inovacije, ali i vrhunske kvalitete domaćih proizvoda brendova Dukat, Domaće blago i Dar prirode. Više proizvoda na proizvodnim trakama Inmera rezultat su i izvozne orijentacije kompanije Lactalis BH.
Naime, u 2015. godini više od 50% proizvoda proizvedenih u Inmeru izvezeno je na tržišta Srbije, Crne Gore, Makedonije, Kosova i Albanije. To je doprinijelo da u 2015. godini Lactalis BH, u volumenima izvezenog mlijeka i mliječnih proizvoda iz BiH, učestvuje sa više od 30% udjela unutar ove kategorije. Ovaj je podatak potvrda da potražnja za bh. proizvodima na ino tržištima sve više raste.