Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Brand New Humanity

Kremena Yordanova, marketinški strateg iza kampanja za Adidas i Reebok, na 12. Brending konferenciji

Brand New Humanity
12. Brending konferencija, pod sloganom Brand New Humanity

Na 12. Brending konferenciji, koja se odvija pod sloganom Brand New Humanity, Yordanova će održati predavanje na temu izgradnje brendova u budućnosti.

Zamisli brendove utemeljene na integritetu. Zamisli inovativne strategije koje donose rast poslovanja i pospješuju pozitivni društveni uticaj.

Zamisli Kremenu Yordanovu, marketinškog stratega sa više od 17 godina iskustva u radu sa najvećim svjetskim brendovima, te društveno-odgovornim kompanijama.

Na 12. Brending konferenciji, koja se odvija pod sloganom Brand New Humanity, Yordanova će održati predavanje na temu izgradnje brendova u budućnosti.

Kremena Yordanova se tako pridružuje impresivnoj listi predavača među kojima se nalaze i Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, čije će se predavanje fokusirati na evoluciju i razvoj influenser marketinga, kao i Hugo Faustino, strateg iza digitalnih aktivacija za brendove poput Netflix-a ili Nike-a, koji će govoriti na temu revolucije internet contenta, te simbioze umjetne inteligencije i ljudske kreativnosti.

Na bini Brending konferencije naći će se i Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy, koji će sa publikom podijeliti svoje iskustvo i razmišljanja o primjeni kreativnosti u različitim aspektima marketinga, kao i Igor Mladinović, jedan od osnivača agencije Hearth, koji će govoriti o kreiranju društveno osviještenih kampanja koje donose benefite za lokalne zajednice, okoliš i društvo u cjelini.

Kotizacije za ovaj jedinstveni događaj koji tematizira budućnost oglašavanja i kreativne industrije dostupne su do 14. novembra na www.branding.ba