Konzum promovirao liniju domaćih proizvoda „Tradicija moga kraja”
Konzum BiH danas je u Sarajevu promovirao novu liniju domaćih proizvoda „Tradicija moga kraja” pripremljenih u saradnji s domaćim proizvođačima prema tradicionalnoj, bosanskohercegovačkoj recepturi.
– Danas lansiramo jedan novi bh. brend koji će vjerovatno biti prekretnica ne samo u Konzumu nego na tržištu BiH. Nova linija domaćih proizvoda od danas je zvanično u prodaji u svim Konzumovim prodajnim objektima u BiH. Radi se o brendu koji je smišljen i pravljen s našim proizvođačima u proteklih godinu dana s kojima smo zajedno radili na recepturama, okusima, odabiru artikala. Željeli smo predstaviti tržištu nešto što je naše, bosanskohercegovačko i što je napravljeno na tradicionalan način, onako kako su to radile naše nene, bake, majke – izjavio je Adnan Šteta, izvršni direktor Konzuma BiH.
Naveo je da je u prvom valu Konzum BiH plasirao više od 30 proizvoda „Tradicija moga kraja”, a do kraja godine u maloprodajnoj mreži širom naše zemlje kupcima će biti dostupno više od 60 proizvoda koji se zasad rade sa 37 bh. proizvođača.
– Radi se o visokokvalitetnim, zdravim proizvodima pripremljenim od pažljivo biranih sastojaka, bez vještačkih aroma i boja, koji će svojom cijenom i kvalitetom sigurno biti sastavni dio trpeza u BiH – dodao je Šteta.
Među domaćim proizvodima „Tradicija moga kraja” su sušeni ovčiji but i dimljena stelja Mesne industrije Brajlović čija je tradicija prerade mesa duga 70 godina.
Između ostalog, u ponudi je i domaći ajvar te ostali proizvodi domaće zimnice Udruženja žena „Emina” napravljeni od sastojaka prikupljenih u netaknutoj prirodi Ustikoline, te sir iz mijeha Mljekare Rakitno koji je karakterističan zbog zrenja u životinjskim mješinama koje su isključivo izrađene od kože ovce.