Konzum izgubio 3 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj, Lidl i Kaufland ga stižu
Agrokor je konačno objavio revidirani izvještaj Konzuma koji pokazuje da je ta kompanija lani zabilježila 1,4 milijarde kuna (oko 190 miliona eura) manji prihod u odnosu na 2016. godinu kad je imala 10,5 milijardi kuna (1,4 milijardu eura).
Osim poremećaja poslovanja povezanih s krizom koja je rezultirala uvođenjem vanredne uprave, to je dijelom i posljedica racionalizacije odnosno smanjenja prodajne mreže i zatvaranja 80 dućana.
I uz pad od 11 posto, na 9,1 milijardu kuna (1,2 milijardu eura), Konzum je izgubio i tri posto udjela na hrvatskom tržištu i pao na 22,4 posto, što je i dalje najviše od svih trgovinskih lanaca.
Lidl je lani povećao prihod za 600 miliona, na 4,64 milijardi kuna (što je porast za gotovo 15%), a Kaufland, koji pripada istoj grupaciji, u 2017. je povećao prihod za 230 miliona (6,9 posto), na više od 3,6 milijardi. Tako se njemačka Schwarz grupa (Lidl i Kaufland) sa oko 8,2 milijarde kuna (1,1 milijardu eura) primakla na samo korak od preuzimanja liderske pozicije.