Poslovna izvrsnost
Konferencija “TARGER LeanCon 2023 – Lean like a Leader!” u Banjaluci
TARGER LeanCon 2023 okupit će stručnjake, praktičare i entuzijaste koji će tokom dva dana razmjenjivati znanja i najbolje važeće prakse lean metodologije i menadžmenta kao sveobuhvatnog i moćnog koncepta za postizanje poslovne izvrsnosti
Konferencija „TARGER LeanCon 2023 – Lean like a Leader!“ bit će održana 22. i 23. juna u Banjaluci u organizaciji agencije za industrijski marketing “Bravaria Industrial Marketing” (BIM) i konsultantske kuće Targer E&C, a uz podršku Privredne komore RS.
Bosanskohercegovačko društvo i ekonomija, proizvodnja i industrija vape za sistematičnim i strpljivim pristupom, promišljenom i planiranom upotrebom resursa te za optimizacijom svih procesa, navodi agencija BIM u saopćenju za javnost.
Razumijevajući ove potrebe TARGER LeanCon 2023 okupit će stručnjake, praktičare i entuzijaste koji će tokom dva dana razmjenjivati znanja i najbolje važeće prakse lean metodologije i menadžmenta kao sveobuhvatnog i moćnog koncepta za postizanje poslovne izvrsnosti.
Osnaživanje kompanija
-Naš pristup u poslovanju temelji se na lean konceptu, odnosno, konceptu Toyotinog proizvodnog sistema: dakle, težimo voditi biznis uz ostvarenje najvećeg zadovoljstva klijenata i uposlenika, vlasnika kapitala i dobavljača te društvene zajednice. Ovaj koncept želimo aplicirati u Bosni i Hercegovini a konferencija je odličan način da govorimo o tome i osnažimo kompanije na njihovom putu – riječi su Tarika Kadrispahića, direktora Targera E&C, vodećeg konsultanta i trenera.
Kako se nadalje navodi, transformacija dobrih kompanija u izuzetne proces je koji zahtijeva organiziranu i efikasnu radnu sredinu bez bespotrebnog gubljenja vremena, s fokusom na isporučenu vrijednost, otklanjanje svih zastoja i ometajućih faktora, smanjenje vremena čekanja i kašnjenja te težnju ka izvrsnosti kao osnovne postavke lean koncepta.
Snaga i prednost lean koncepta
-Kao, slobodna sam reći, pioniri ovog pristupa u Bosni i Hercegovini poznajemo svu snagu i prednosti ovog koncepta. S druge strane, kao organizatori redovnih poslovnih događaja u stalnom smo i proaktivnom odnosu s bosanskohercegovačkim kompanijama te uočavamo nedvosmislenu potrebu za platformom koja bi promicala kontinuirano poboljšanje, efikasnost i inovacije u poslovanju pritom kreirajući slobodan prostor za dijalog i inspiraciju – istakla je Samira Avdić, direktorica agencije Bravaria Industrial Marketing.
Tokom ove godine PIT konferencije posjetilo je više od 630 učesnika i 30 sponzora, više od 30 izlagača i 45 panelista pri čemu je uspješno aktualizirano više od 45 poslovno i društveno važnih tema, navodi se u saopćenju.