reakcije su opasne
Kompanija izgubila milijardu dolara zbog “seksističke” božićne reklame
Pelotonova cijena dionica pala je za više od 15 posto zahvaljujući internetskim reakcijama na oglas koji je sadržavao ženu koja preuzima bicikl
Peloton, kompanija koja proizvodi sofosticirana bicikla za vježbanje, u tri dana izgubila je tržišnu vrijednost od milijardu dolara zahvaljujući njihovom božićnom oglasu koji je označen kao “seksistički”.
Kompanija koja pravi kultni “Peloton Bike”, interaktivni spin bicikl popularan među slavnim ličnostima, izgubila je nevjerovatnih milijardu dolara tržišne vrijednosti u samo tri dana zbog tvrdnji da je njihov božićni oglas “seksistički”.
Pelotonova cijena dionica pala je za više od 15 posto zahvaljujući internetskim reakcijama na oglas koji je sadržavao ženu koja preuzima bicikl.
Videozapis prikazuje kako žena preuzima bicikl “Peloton” kao božićni poklon od svog muža.
Snima sebe kako vježba na njemu tokom sljedeće godine i s njim dijeli svoje vježbe putem video bloga.
Korisnici Twittera su brzo reagirali nazivajući ga “seksističkim”.
Tržišna vrijednost marke pala je s 10,3 milijarde dolara u ponedjeljak na oko 8,8 milijardi dolara na zatvaranju u srijedu, što je razlika od 1,5 milijardi dolara.
Oglas sada ima više od 7 miliona pregleda na svom YouTubeu i dijeljen je putem društvenih medija.
Kompanija je prošle sedmice rekla CNBC-u da je promocija trebala biti proslava wellness i fitnes putovanja:
“Iako smo razočarani kako su neki pogrešno protumačili ovu reklamu, ohrabruje nas i zahvalni smo na podršci koju smo dobili od onih koji razumiju šta smo pokušavali komunicirati.”
Cijena jednog Peleton bicikla kreće se od 1.990 funti, a vlasnici plaćaju i dodatnu naknadu kao pretplatu za pristup aplikaciji koja mjeri parametre tokom vježbe.