Bosnaplod u 2017. otkupio 4.000 tona voća od domaćih proizvođača
Kompanija Bosnaplod sarađuje s više od 2.000 bosanskohercegovačkih dobavljača, a u ovoj godini otkupljeno je cca. 4.000 t domaćeg voća. Osim saradnje sa individualnim poljprivrednicima, Bosnaplod posjeduje i vlastite plantaže od 140 hektara na kojima se uzgajaju višnja, šljiva i jabuka.
U mjestu Koraj, na putu između Tuzle i Brčkog nalazi se plantaža šljiva Nedžada Nuzerovića. Ove godine unos šljive mnogo je manji nego prošle, prvenstveno zbog loših vremenskih uvjeta, no ipak Nedžad je zadovoljan, jer je cjelokupan urod šljive, više od 100 t, otkupio Bosnaplod.
‘’Proizvodnja šljive u mojoj porodici ima dugogodišnju tradiciju i prenosi se s generacije na generaciju. Nama domaćim proizvođačima mnogo znači kada imamo priliku svoje proizvode prodati velikim kompanijmama poput Bosnaploda. Iako je unos šljive mnogo manji nego prošle, uspjeli smo održati kontinuitet u proizvodnji i kvaliteti, a zahvaljujući tome kupcima je na raspolaganju vrhunski Kulin džem od šljive’’ – naglasio je Nedžad Nuzerović.
Poljoprivrednik Rašid Zukić uzgaja čuvenu ‘’oblačinsku’’ višnju koja se inače koristi za proizvodnju sokova, kompota i drugih konditorskih proizvoda. Plantaža veličine jednog hektara nalazi se u mjestu Šatorovići, nadomak Brčkog, a ove godine dozrelo je 4500 kg ukusne i sočne višnje. Cjelokupni urod otkupio je Bosnaplod kako bi plodove višnje pretvorio u ukusne domaće voćne Kulin sokove.
‘’S Bosnaplodom sarađujem već više od dvadeset godina i jako sam ponosan što kompanija iz dana u dan raste i vraća ugled nekadašnjeg privrednog giganta našeg kraja. Osim višnje, bavim se i uzgojem trešnje i šljive, koju također otkupljuju,’’ – rekao je Rašid Zukić, voćar iz Šatorovića.
Koristeći domaće resurse poput osnovnih sirovina, ambalaže te upošljavajući domaću radnu snagu, kompanija Bosnaplod direktno pomaže rast domaće poljoprivrede i razvoj malih porodičnih kompanija, a proizvodi Kulin mogu se ponosno nazvati 100% domaćim proizvodom. Osim toga, dokazani kvalitet Kulin sokova i džemova prepoznala su i strana tržišta, te se uskoro očekuje i njihov plasman u zemlje EU, SAD i Azije.