Klasov “zlatni puder” na slovenskom tržištu
Klasov “zlatni puder”, visokokvalitetno brašno i jedan od najpoznatijih bosanskohercegovačkih brandova, ušao je na tržište Slovenije.
U prvom krugu plasmana “zlatni puder” će biti na policama u 40 Mercatorovih tržnih centara u Sloveniji.
– Ulazak u slovenski Mercator je veliki uspjeh za naš brand. Ovo je još jedna potvrda kvaliteta i zadovoljstva kupaca koje ‘zlatni puder’ ima na domaćem i na inozemnim tržištima. ‘Zlatni puder’ je kao brand lider u svojoj kategoriji namjenskog brašna, ne samo na domaćem tržištu. U Crnoj Gori npr., “zlatni puder” ima 30 posto udjela u ovoj kategoriji, a izvozi se i na tržišta Kosova, Švedske, Engleske, Sjedinjenih Američkih Država, Holandije i Njemačke. Saradnja sa Mercatorom je šansa da se značajnije pozicioniramo i na ovom tržištu – izjavio je direktor kompanije Klas d.d. Sarajevo Rusmir Hrvić.
Ulazak “zlatnog pudera” na tržište Slovenije pripremali su timovi Klasa i slovenskog partnera, pri čemu su pomogla iskustva izvanrednog uspjeha Vispakove “zlatne džezve”, još jednog branda AS GROUP, koja se u ovoj zemlji prodaje na oko 1.000 prodajnih mjesta.
Zlatni puder ove godine bilježi 44 godine uspješnog postojanja. Jedino je domaće brašno koje je u ovoj kategoriji postalo brand i sinonim za uspjeh svake domaćice u kuhinji.
Zlatni puder, kao i ostali tipovi brašna proizvode se u Klasovom mlinu za preradu pšenice koji je najveći i najsavremeniji potpuno automatizirani mlin u jugoistočnoj Evropi, i čiji je ukupni instalirani kapacitet 450 tona dnevno. Zahvaljujući novoj opremi, Klas već odavno zauzima lidersku poziciju u proizvodnji mlinsko-pekarskih proizvoda u Bosni i Hercegovini, saopćeno je iz Klasa d. d. Sarajevo.