Klasov novi brand “Smrznuto voće” u supermarketima Kaufland Hrvatska
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo ušla je u tržni lanac Kaufland Hrvatska sa svojm najnovijim brandom “Smrznuto voće”. Tako se maline, kupine, višnje, jagode, šumske kupine i borovnice u pakovanju od 350 grama nalaze u prodaji u svih 32 trgovine Kauflanda u Hrvatskoj.
“Klasovo visokokvalitetno smrznuto voće pronašlo je, bez većih poteškoća, put do prodajne police u Kauflandu Hrvatska. Napominjem da su se naše maline do sada izvozile pretežno kao poluproizvod na visokozahtjevna tržišta Japana, Francuske, Njemačke i Turske. Sada je ovaj 100% made in B&H brand sa bh. plantaža, industrijskom preradom u Klasovim postrojenjima, sa ambalažom od bh. dobavljača, i našim dizajnom, ušao u jedan od najvećih tržnih lanaca u Evropi.
Saradnja na ovome neće stati, jer su u Kauflandu zainteresirani za proširenje izvoza i na ostale zemlje u kojima su prisutni. Novi Klasov brand smrznuto voće je primjer kako se cijela prehrambena industrija može razvijati, od primarne poljoprivredne proizvodnje koja ima materijalnu, ali i stručnu podršku velikih sistema kakav je naš, preko prerade, a zatim i plasmana jakih brandova na domaće i inozemna tržišta“, izjavio je Muamer Valjevčić, brand manager Odjela izvoza u kompaniji Klas d.d. Sarajevo.
Klas je prošle godine imao oko 800 kooperanata-proizvođača jagodastog voća, a ove godine planirano je ostvariti saradnju sa 1.500 proizvođača, te otkupiti i preraditi oko 2.500 tona malina i drugog jagodastog voća.