Klas promovirao novodizajniranu liniju tradicionalnih proizvoda
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo promovirala je u četvrtak liniju smrznutih tradicionalnih proizvoda – Klasove pite i Sarajevski somuni – u novoj ambalaži.
Burek, sirnica, zeljanica i krompiruša, kao i somuni, u porodičnom su pakovanju, modernog dizajna.
– Pod sloganom „Okus koji pamtite oduvijek“, ovom linijom proizvoda želimo sačuvati i njegovati tradiciju BiH, jer pite i somuni su ono najbolje iz tradicije bosanske kuhinje. Pite i somuni u Klasu se proizvode predano, pažljivo i s ljubavlju, prema tradicionalnoj recepturi kakvu su stoljećima njegovale naše nane i bake, i onako kako smo navikli u svome domu. Upravo u tome je tajna njihovog prepoznatljivog kvaliteta – kazala je Dženana Pezer, brend menadžer u Klasu, saopćeno je iz te kompanije.
Klas, kao lider mlinsko-pekarske industrije u BiH, kako se navodi, u pogonu Velepekara već decenijama proizvodi pite i somune, od brašna dobivenog preradom najkvalitetnijih sorti pšenice. Klas je razvio i posebnu tehnologiju, specijalno prilagođenu načinu pripreme i ukusu ovih jela, koja u potpunosti omogućava da nema razlike između domaćih i pita i somuna iz Velepekare.
Ova linija proizvoda, osim tradicije, promovira i porodične vrijednosti, jer su sva pakovanja prilagođena potrebama jedne savremene porodice. Kupovinom smrznutih Klasovih pita i somuna potrošači štede svoje dragocjeno vrijeme.
Samo u prošloj godini Klas je izvezao oko deset miliona komada somuna, te 1,5 miliona komada pite, i to na zahtjevna tržišta Austrije, Švicarske, Holandije, Njemačke, Hrvatske, Francuske, Danske, Švedske, Engleske, Slovenije, Sjedinjenih Američkih Država, Australije i Bugarske.
Promocija smrznutih tradicionalnih proizvoda, upriličena u objektu Bingo Kolodvorska i nastavak je uspješne saradnje najveće bosanskohercegovačke prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo i najvećeg domaćeg trgovačkog lanca Bingo.
Zajednički cilj je jačanje domaće proizvodnje i promocija domaćih proizvoda.